اخبار روز سینما

خانم مدل خبر بارداری خود را در مت گالا اعلام کرد!

کارلی کلاوس خانم مدل 30 ساله در حالی که دومین فرزند خود را باردار است برای اولین بار در مراسم مد و فشن مت گالا 2023 حضور پیدا کرده است.

پی ام آپلود– کارلی کلاوس مدل 30 ساله معروف ویکتوریا سیکرت خبر دومین بارداری خو د را در مراسم مد و فشن مت گالا اعلام کرده است.

به گزارش گروه ترجمه پی ام آپلود، کارلی کلاوس این مدل 30 ساله با لباس مشکی بلندی که او را در آغوش گرفته بود بیرون آمد و برآمدگی شکوفه‌اش را به نمایش گذاشت.

لباس مشکی این خانم مدل برای مراسم مت گالا توسط جاناتان اندرسون طراح برند “LOEWE” طراحی شده است.

جاناتان اندروسن برای پیدا کردن طرحی مناسب با موضوع کارل لاگرفلد تمام آرشیوهای مت را جست و جو کرد. او نهایتا از یک پیراهن برند شنل به طراحی کارل لاگرفلد در سال 1983 الهام گرفت.

انتخاب مهم‌ترین شب دنیای مد برای انتشار خبر بارداری!

این پیراهن مجلسی بلند با استفاده از ساتن مخمل دوخته شده و برای تزئین آن از مرو ارید و چاپ زنجیر طلا استفاده می شود. کارلی کلاوس، دوست صمیمی سابق تیلور سوئیفت، برای این مراسم آرایشی ظریف با گونه های برجسته و گلبهی، یک رژ لب قرمز کم رنگ را انتخاب کرده بود.

کارلی مشکی و بلند خود را نیز به صورت خیلی ساده در پشت سرش جمع کرده بود.

اولین حضور کارلی کلاوس در مت گالا

در این مراسم از کارلی درباره دلیل صبر کردنش برای انتشار خبر خوشحال کننده بارداری‌اش و انتخاب این مراسم مد و فشن برای انتشار این خبر نیز پرسیده شد.

کارلی کلاوس در این سوال گفت: «خب مهم‌ترین مهم‌ترین شب در دنیای و فشن است. با این حال خودم نیز صادقانه متعجبم که چگونه این مسئله را با موفقیت مخف ی نگاه دارم.»

کارلی کلاوس و همسرش در مت گالا
کارلی کلاوس و همسرش در مت گالا

این خانم مدل همچنین اعتراف کرد که برای مخفی نگه داشتن شکمش تا به حال از کت و کا پشنهای بزرگ زمستانی استفاده کرده است.

کارلی کلاوس در سال 2018 با جاشوا کوشنر ازدواج کرد. به گزارش پی ام آپلود، این زوج در مارس 2021 صاحب اولین فرزندشان، پسری به نام لِوی، شدند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا