اخبار روز

خاندوزی درباره خلع سلاح: امضا کردم


وزیر اقتصاد و دارایی در نشست خبری امروز خود درباره جلسه شورای عالی نظارت برای برکناری رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: هم شخص رئیس جمهور و هم ستاد اقتصادی دولت جدی هستند اگر آنها قصد دارند اهداف اقتصادی دولت را در بخش تولیدی و سرمایه داری پیش ببرند. ما مطمئن هستیم که این امر بدون کمک اتاق های سه گانه (تعاونی، اتحادیه و اتحادیه ها) و سایر انجمن ها محقق نخواهد شد. مشکلات شخصی و … تاثیری در این موضوع نخواهد داشت. بر اساس گزارشی که این خبرگزاری منتشر کرده است مهر وی افزود: رعایت قانون به نفع همه ما و اقتصاد است. مصوبه ای که داشتیم بر غیرقانونی بودن رئیس اتاق تاکید کرده بود.

وی گفت: با توجه به اینکه حدود 10 روز مانده به انتخابات یعنی 17 خرداد رگولاتوری اعلام کرده بود که بقیه افراد قابل تایید هستند اما در مورد یک نفر متعاقبا اعلام نظر خواهد شد. بعد از 3 روز (قبل از انتخابات) دوباره اعلام شد که رتبه او تایید نمی شود. بنابراین تصمیم شورای عالی نظارت بود که قبل از انتخابات تصمیمات را اعلام کند.

و افزود: دیروز (اول آبان) قطعنامه نوشته شد، امضا کردم. رئیس سازمان استاندارد هم امضا کرد، بنابراین همه اعضای جلسه برای امضا نیاز به زمان دارند. به محض نهایی شدن، وزیر صمت به عنوان رئیس شورای عالی نظارت مصوبه را اعلام خواهد کرد.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا