اخبار روز

خاموشی، پروانه نشان داده شد – ریمینو

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ از روابط عمومی پروژه: فیلم «سکوت» در ژانر درام اجتماعی با کمی نگاه فلسفی بخشی از جامعه امروز ایران را به تصویر می کشد و این اثر نگاه نگران کننده آن را نشان می دهد. کارگردان جوان

علیرضا عزت ور کارگردان فیلم صامت دارای مدرک مدیریت بازرگانی و کارگردانی سینما، فوق لیسانس فیلمبرداری و گذراندن دوره های ویژه فیلمسازی در داخل و خارج از کشور زیر نظر اساتیدی چون هومن بهمنش است. او رزومه کاری خود را دارد و در سال های اخیر فیلمبرداری چند فیلم بلند و کوتاه را کارگردانی کرده است.

فرشید نوابی، مریم آهنگر و بهناز پورفلاح در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. نقش اول فیلم را فائزه فرجام بازی می کند که اولین تجربه بازیگری این بازیگر جوان مقابل دوربین سینماست.

در این فیلم تجربه 10 ساله ابرام پیری نژاد در تولید آثار موسیقی و آواز ایرانی منجر به همکاری در ساخت و اجرای عنوان فیلم کوتاه شد. فیلم سکوت سومین اثر مستقل علیرضا عزت ور در مقام کارگردان، نویسنده، طراح و تدوینگر است. وی به همراه آقای یاسر نیکخواه آزاد تهیه کننده این فیلم کوتاه است.
از دیگر بازیگران این فیلم کوتاه می توان به الناز رحمانی کارگردان پروژه، عادل میشاقی نیا فیلمبردار، گریمونا طباطبایی، صدابرداری امیررضا ابراهیمی فرد، آواز ابرام پیری نژاد اشاره کرد. محمد بازرگان مسئول تولید و فروش و طراح پوستر محمدرضا رحمانی به این موضوع اشاره کرد.

۵۷۵۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا