اخبار روز سینما جهان

تتوی جدید و عجیب بیلی آیلیش روی کمرش جنجال به پا کرد!/عکس

بیلی آیلیش تتوی جدید کمرش را فاش کرد. این خواننده محبوب که در دنیا طرفداران زیادی دارد با قد 160 سانتی متر و وزن 61 کیلوگرم در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد.

خالکوبی جدید بیلی آلیش / طرح خالکوبی عجیب روی پشت این خواننده

خالکوبی جدید بیلی آلیش / طرح خالکوبی عجیب روی پشت خواننده + عکس

بیلی آیلیش چند سال دارد؟

بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل زادهٔ ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱، خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی است. او اولین بار در سال ۲۰۱۵ ترانه «چشم‌های اقیانوسی» را در ساوندکلاود و یک سال بعد در یوتیوب منتشر کرد که پس از آن به‌صورت رسمی توسط شرکت دارک‌روم و اینترسکوپ رکوردز منتشر شد. این ترانه توسط برادرش فینیاس، که با او در موسیقی و برنامه‌های زنده همکاری می‌کند نوشته و تهیه‌شده‌است. اولین ئی‌پی او، به من لبخند نزن (۲۰۱۷) در میان ۱۵ رتبه برتر جدول‌های فروش موسیقی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا قرار گرفت.

خانواده بیلی آیلیش

او در 18 دسامبر 2001 در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. او دختر مگی بایرد، معلم، بازیگر و فیلمنامه نویس، و پاتریک اوکانل، کارگر ساختمانی است که به صورت نیمه وقت به عنوان بازیگر کار می کرد و در فیلم هایی مانند مرد آهنی ظاهر می شد.والدین آیلیش هر دو موسیقیدان آماتور هستند. او اصالتاً ایرلندی و اسکاتلندی دارد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا