اخبار روز

داغ ترین مرسدس بنز سال های اخیر معرفی شد! /تصاویر

دربارهٔ کابین سی‌ال‌ای مفهومی، شما را به مشاهدهٔ تصاویر دعوت می‌کنیم، زیرا آن‌ها بهتر از هر توضیحی می‌توانند فناوری و زیبایی این قسمت را نشان دهند: استفاده از مواد دوستدار محیط زیست، طراحی خلاقانه، فناوری نمایشگرها در کنسول یکپارچه اصلی و…

عصر ایرانمرسدس بنز در رویداد اخیر خودرو، چالشی جدی برای رقبای خود ایجاد کرد. یک مفهوم کلاسی CLA که در حال حاضر مبتنی بر فناوری به همین نام است EQXX شناسایی می شود.

CLA مفهومی مبتنی بر معماری ماژولار مرسدس بنز یا همان MMA معروف، توسعه یافته. برای اطمینان از زیبایی این کابین، از مواد پایه زیستی در تمام قسمت های داخلی استفاده شده است تا کمترین آسیب محیطی را به همراه داشته باشد.

برد این عزیز الکتریکی 750 کیلومتر است اما جزئیات قسمت فنی همچنان محرمانه است.

مفهومی مرسدس بنز CLA بر اساس پلتفرم دید شما EQXXخاطرنشان شد که این رویکرد هم در بخش فنی و هم در کابین به طور رسمی تأیید شده است.

مرسدس بنز سی ال ای مفهومی در طراحی بدنه، یک سدان چهار در به سبک کوپه به مخاطب ارائه می شود که اگر عناصر مدرن آن یعنی چراغ های جلو و جلوپنجره را حذف کنید، دقیقاً با زبان طراحی دیگر محصولات لوکس و جدید این شرکت همخوانی دارد، اما اگر عناصر گفته شده وارد شوند، این یک نشانه صنعتی است، قطعا یک بینش خوب در مقابل مخاطب است.

قرمز اناری نیز یک کد رنگ محبوب است مرسدس بنز قبلاً در عرضه محصولات جدید خود از آن استفاده شده بود، اما بدنه مفهومی CLA طیف جذاب تری از آن را در خود جای داده است که قطعاً طی یک فرآیند تکنولوژیک تری تولید و اجرا می شود.

الگوی طراحی چراغ های اصلی جلو و عقب و قسمت جلوپنجره را می توان موثرترین قسمت این محصول دانست که منجر به شکل گیری نیمرخ خاصی بر روی دماغه و دم شده است. رینگ‌های 21 اینچی انحصاری نیز با مشاهده از بغل چشم‌ها را به خود جلب می‌کنند.

در رابطه با کابین، از شما دعوت می کنیم تصاویر را مشاهده کنید زیرا می توانند تکنیک و لوکس بودن این بخش را بهتر از هر توصیف دیگری توصیف کنند: مواد سازگار با محیط زیست، طراحی خلاقانه، فناوری نمایشگر در کنسول یکپارچه اصلی، چرم ناپا و جزئیات بسیار از یکدیگر، که به بهترین شکل ممکن قرار می گیرند.داغ ترین مرسدس بنز سال های اخیر معرفی شد! /تصاویر

داغ ترین مرسدس بنز سال های اخیر معرفی شد! /تصاویر

داغ ترین مرسدس بنز سال های اخیر معرفی شد! /تصاویر داغ ترین مرسدس بنز سال های اخیر معرفی شد! /تصاویر داغ ترین مرسدس بنز سال های اخیر معرفی شد! /تصاویر داغ ترین مرسدس بنز سال های اخیر معرفی شد! /تصاویر داغ ترین مرسدس بنز سال های اخیر معرفی شد! /تصاویر

داغ ترین مرسدس بنز سال های اخیر معرفی شد! /تصاویر داغ ترین مرسدس بنز سال های اخیر معرفی شد! /تصاویر داغ ترین مرسدس بنز سال های اخیر معرفی شد! /تصاویر داغ ترین مرسدس بنز سال های اخیر معرفی شد! /تصاویر

پلی اتیلن ترفتالات بازیافتی یا پلاستیک PET در بسیاری از قطعات استفاده شده است. کف ها نیز از چوب بامبو ساخته شده اند و جالب تر اینکه قسمت های نقره ای داخل درها مانند دستگیره ها و کف دست ها از کاغذ بازیافتی ساخته شده اند.

دریچه های سیستم تهویه همان طراحی توربین مورد علاقه مرسدس بنز را به شکل جذاب تری نشان می دهد. برای دستیابی به بالاترین درجه هماهنگی بین این فناوری ها، آخرین نسخه نرم افزار قدرتمند Mbox Mercedes نیز موجود است.

آمار دقیقی از ظرفیت باتری در دسترس نیست، اما اگر محدوده کل را بر اساس پیش بینی ها محاسبه کنیم، احتمالاً این مرسدس از باتری 89.6 کیلووات ساعتی استفاده خواهد کرد. همچنین وجود معماری 800 ولتی برای سیستم باتری CLA یک مفهوم واضح است، به این معنی که شارژر پشتیبانی می شود. دی C 250 کیلو وات فوق العاده سریع خواهد بود. ذخیره انرژی مورد نیاز برای یک سفر 399 کیلومتری در باتری فقط 15 دقیقه طول می کشد.

مربوط به درایو الکتریکی CLA پیش‌بینی‌ها و نظرات زیادی وجود دارد، اما تا زمانی که مرسدس این موضوع را تأیید نکند، هیچ فایده‌ای برای بررسی این گمانه‌زنی‌ها وجود ندارد.

بر اساس اعلام غیررسمی یک مقام مسئول مرسدس بنز نسخه پایه به یک موتور الکتریکی در محور عقب مجهز شده است، سطوح تریم بالاتر از سیستم تمام چرخ محرک پشتیبانی می کند، به این معنی که موتورها در هر دو محور قرار دارند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا