عمومی

حمله موشکی جدید صهیونیست ها به دمشق (+فیلم)

رسانه‌های سوری به نقل از یک منبع نظامی بامداد سه‌شنبه گزارش دادند که این حمله حدود نیم ساعت پس از نیمه‌شب با شلیک موشک‌های اسرائیلی از شمال شرقی دریاچه طبریه، معروف به دریای جلیل، در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت.

این منبع نظامی افزود: حمله موشکی رژیم صهیونیستی تعدادی از مواضع در مجاورت دمشق را بدون تلفات جانی هدف قرار داد.

پدافند هوایی ما موشک های اسرائیلی را رهگیری و تعدادی از آنها را ساقط کرد. به گزارش پرس تی وی، این منبع گفت که این حمله منجر به زخمی شدن دو سرباز شد.

رژیم اسرائیل اغلب حملات موشکی به اهدافی در سوریه انجام می دهد که عمدتاً از حریم هوایی لبنان یا سرزمین های اشغالی استفاده می کند.

این رژیم در اواخر اکتبر حمله مشابهی را به پایتخت سوریه انجام داد که طی آن اکثر موشک هایش توسط پدافند هوایی سوریه سرنگون شد.

رژیم اسرائیل با هدف قرار دادن مواضع نظامی در داخل این کشور، به ویژه مواضع جنبش مقاومت حزب الله که نقشی کلیدی در کمک به ارتش سوریه در مبارزه با تروریست های تحت حمایت خارجی ایفا کرده است، غالباً حاکمیت سوریه را نقض می کند.

در اوایل نوامبر، فیصل مقداد، وزیر امور خارجه و مهاجران سوریه، حملات اخیر اسرائیل را به شدت محکوم کرد و تأکید کرد که کشورش قطعاً در مقطعی در آینده پاسخی کوبنده به این گونه اقدامات تجاوزکارانه خواهد داد.

موضع ما در مورد چنین حملاتی کاملاً روشن است. ما به رژیم تل‌آویو هشدار می‌دهیم که پاسخ مناسب به این گونه خصومت‌ها در انتظار آنها است و دیر یا زود به آنها داده خواهد شد.»

MNA/PR


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا