اخبار روز سینما

حمله فیزیکی بریتنی به سام اصغری! + پشت صحنه جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری

بریتنی اسپیرز خواننده مشهور آمریکایی و همسر و مدل ایرانی اش سام اصغری به تازگی اعلام کرده اند که از هم جدا می شوند. پشت صحنه این جدایی و تهدید سام اصغری چرا؟

یک منبع نزدیک به این زوج به بریتنی و سام گفت که آنها اغلب با هم دعوا می کنند و بریتنی به سام حمله می کند. به گفته این منبع، بریتنی به سام حمله کرده و حتی در برخی موارد در هنگام خواب به او حمله کرده و او را مجروح کرده است. این منبع ادامه داد: «گارد امنیتی برای جدا کردن آنها واکنش نشان داد.

همچنین گفته می شود که بریتنی همیشه فکر می کرد کسی به او حمله می کند، بنابراین او چاقوها را در تمام خانه و حتی در اتاق خوابش نگه داشته است.

حمله فیزیکی بریتنی به سام اصغری!

این منبع به شایعه ای اشاره می کند مبنی بر اینکه سام اصغری، شوهر سابق بریتنی، اگر پولی به او نپردازد، جزئیات شرم آور درباره او را منتشر خواهد کرد. اما فعلا سخنگوی سام این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که این خبر هیچ مبنایی ندارد، سم به رفتن فکر نمی کند و همچنان احترام و حمایت خود را از بریتنی حفظ کرده است.

در نهایت منبع اشاره می کند که دعوای آخر این زوج به قدری شدید بود که سام خانه را ترک کرد.

پشت صحنه جدایی سام اصغری از بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز خواننده مشهور آمریکایی و همسر ایرانی اش سام اصغری مدل تنها یک سال پس از ازدواج تصمیم به جدایی گرفتند. درخواست طلاق سام اصغری بازیگر ایرانی الاصل و مربی بدنسازی، چهارشنبه هفته جاری و ساعاتی پس از انتشار شایعه جدایی رسمی شد.

بر اساس گزارش ها، سام اصغری 29 ساله سرانجام پس از ماه ها رابطه سخت با بریتنی اسپیرز 42 ساله تصمیم به جدایی گرفته است. در تاریخ مشخصی یک سال پیش، آنها در یک مراسم عروسی باشکوه ازدواج کردند. دلیل سام اصغری برای ترک بریتنی اسپیرز، خیانت و حمله فیزیکی بریتنی به سم مشخص شد.

بیشتر بخوانید:

سام اصغری بریتنی اسپیرز را تهدید کرد

TMZ گزارش داد:

همسر بریتنی اسپیرز، سام اصغری، از بریتنی خواسته است تا هزینه های قانونی مربوط به جدایی را بپردازد.

سام اصغری بریتنی اسپیرز را تهدید کرد
سام اصغری بریتنی اسپیرز را تهدید کرد

“نیویورک پست” می نویسد:

سام اصغری خواسته های خود را به صراحت بیان کرد و تهدید کرد در صورت عدم پاسخگویی، “اطلاعات بسیار شرم آور” را درباره این خواننده افشا خواهد کرد.

بریتنی اسپیرز وکلای برجسته ای را استخدام می کند. در حالی که ماه ها شایعه جدایی بریتنی اسپیرز 41 ساله و سام اصغری 29 ساله در گفتگوها شنیده می شد، ادعا می شد که آنها در هفته های گذشته جدا از یکدیگر زندگی می کردند.

سام ادعا کرد که بریتنی به او خیانت کرده و رسماً درخواست طلاق و همچنین تلاش برای پس گرفتن اموالش را داده است. رسانه های طرفدار بریتنی اسپیرز نیز مدعی شدند:

سام با تهدید به پرداخت بیشتر یا افشای اطلاعات شرم آور بریتنی، باج گیری می کند.

دلیل جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری

«TMZ» گزارش داد که این زوج سابق «مشاهده اتمی» داشتند و اصغری همسرش را به خیانت متهم کرد. یکی از منابع این مجله گفت:

سام دیر یا زود درخواست طلاق خواهد داد.

بریتنی اسپیرز و سام اصغری چگونه با هم آشنا شدند؟

اسپیرز و اصغری در سال 2016 سر صحنه یکی از موزیک ویدیوهای این خواننده با هم آشنا شدند و قرار گذاشتند. آنها در سپتامبر 2021 نامزد کردند و در ژوئن 2022 در کالیفرنیا ازدواج کردند. ستارگانی مانند «سلنا گومز»، «مدونا» و «درو بریمور» در مراسم عروسی آنها حضور داشتند.

بریتنی اسپیرز و سام اصغری چگونه با هم آشنا شدند؟
بریتنی اسپیرز و سام اصغری چگونه با هم آشنا شدند؟

اسپیرز در اولین پست اینستاگرامی خود پس از انتشار خبر جدایی از اصغری نوشت:

من به زودی یک اسب می گیرم! داشتن این همه گزینه سخت است! اسبی به نام سوفی و ​​دیگری غرش؟ نمی توانم تصمیم بگیرم.

سام اصغری در کنار مادرش فاطمه اصغری

سام اصغری در کنار مادرش فاطمه اصغری
سام اصغری در کنار مادرش فاطمه اصغری

سام اصغری در کنار مادرش فاطمه اصغری است که به تازگی پس از سانحه رانندگی از بیمارستان مرخص شده است.

بیوگرافی سام اصغری:

حسام «سام» اصغری مدل، بازیگر و مربی تناسب اندام ایرانی-آمریکایی است. او در مجموعه های تلویزیونی «دوشنبه سیاه» و «هک» ظاهر شده و روی جلد مجلات مدلینگ زیادی قرار گرفته است. اصغری بازیگر نقش اول زن است که با خواننده آمریکایی بریتنی اسپیرز ازدواج کرده است. در 16 آگوست 2023، او به دلیل “اختلافات آشتی ناپذیر” از اسپیرز درخواست طلاق داد.

حسام اصغری متولد 12 اسفند 1373 و بزرگ شده تهران است. خانواده اش معلوم نیست. او کوچکترین از چهار فرزند خانواده است و سه خواهر به نام های مدی، الی و فی دارد. اصغری از چهار سالگی ورزش ژیمناستیک را آغاز کرد و در 13 سالگی به آمریکا رفت، البته دقیقاً انگلیسی نمی دانست. او در دبیرستان درس تئاتر خواند و در نمایش هایی چون «هملت» و «مکبث» بازی کرد. فوتبال هم بازی می کرد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، به کالج مورپارک در ونتورا، کالیفرنیا رفت و به فوتبال ادامه داد.

سام اصغری در 21 سالگی توسط خواهرش به مدلینگ معرفی شد. اولین نمایش مد او برای طراح مایکل کاستلو، دوست خواهرش، در پالم اسپرینگز، کالیفرنیا بود. اصغری در مجلات زیادی مانند Vulcan، Men’s Health، Iron Man و JQ حضور داشته است. در سال 2019، او جایزه زیبایی روز را در دومین جوایز سالانه Beauty of the Day به دلیل دستاوردهای برجسته خود در تناسب اندام دریافت کرد.

در سال 2018، اصغری در اولین فیلم بلند خود به کارگردانی اسنوپ داگ، اولین فیلم طنز Star Trek بازی کرد. این نقش عمر کوتاهی داشت. او یک مدل فوق‌العاده سکسی را در فصل سوم دوشنبه سیاه برای یک آرک چند قسمتی در سال 2021 به تصویر کشید. در اواخر همان سال، او به عنوان یک بابانوئل جذاب در برنامه تلویزیونی Hack ظاهر شد. جین اسمارت یکی از بازیگران این فیلم گفت: “من بسیار خوشحالم که با چنین استعداد فوق العاده ای کار می کنم که مدت زیادی در این تجارت بوده است.” او خیلی حرفه ای بود و با هم خیلی خوب کار کردیم.» تهیه کننده این نقش نیز از اصغری تمجید کرد و گفت: «واقعا خنده دار بود. او یک تن بداهه بداهه کرد. او مانند یک بابانوئل جذاب به نظر می رسید و واقعاً شیرین و بامزه بود. ما فقط آن را دوست داشتیم.” او همچنین برای یک قسمت از “و درست مثل آن…” در سال 2021 تست داد، اما برای این نقش انتخاب نشد.

در اکتبر 2021، اعلام شد که اصغری در اکشن هیجان انگیز صندلی داغ در کنار مل گیبسون و کوین دیلون بازی خواهد کرد. این نقش اولین نقش اصلی او در سینما خواهد بود. جیمز کالن بورساک در مورد او گفت: اصغری یکی از بهترین افراد است، او فردی مهربان است و به دلیل استعداد و پتانسیل بالایی که دارد از او برای این نقش استفاده می کنیم، او بازیگری است که می تواند نقش های متنوعی را با واقعی بازی کند استعداد.

حرکت عجیب بریتنی اسپیرز; بریتنی برای سام اصغری اکانت گذاشت! [+عکس]

بیوگرافی بریتنی اسپیرز:

بریتنی اسپیرز خواننده، ترانه سرا و رقصنده آمریکایی است که به دلیل تأثیر قابل توجه خود بر موسیقی پاپ نوجوانان در دهه های 1990 و 2000 شناخته شده است. اسپیرز اولین بار در نمایشنامه ها و سریال های تلویزیونی ظاهر شد. در سال 1997 در سن پانزده سالگی با Jayo Records قرارداد بست. دو آلبوم اول استودیویی او، “… My Baby Once Again” (1999) و “اوه! همچنین به عنوان “شاهزاده پاپ” شناخته می شود.

در آلبوم‌های استودیویی بعدی‌اش بریتنی (2001) و درون محدوده (2003)، اسپیرز مضامین بزرگسالانه‌تر و تحریک‌آمیزتری را انتخاب کرد و همچنین در Crossroads (2002) ظاهر شد. او همچنین پنجمین آلبوم خود را Blackout (2007) تهیه کرد، که بزرگترین اثر او به حساب می آید. به دلیل مشکلات شخصی اسپیرز در آن زمان، تبلیغ آلبوم محدود شد و بعداً تحت سرپرستی قرار گرفت. در سال‌های بعد، او آلبوم‌های موفقی مانند «سیرک» (2008) و «زن طلسم شده» (2011) را منتشر کرد که تک‌آهنگ‌های آلبوم دوم به موفقیت‌های بزرگ در ایالات متحده تبدیل شد. در سال 2013، برای تبلیغ دو آلبوم استودیویی بعدی خود، بریتنی ژان (2013) و گلوری (2016)، اسپیرز میزبان یک مجموعه کنسرت چهار ساله بریتنی: قطعه ای از من در هتل و کازینو پلانت هالیوود بود. در سال 2019، از آگوست 2019 تا دسامبر 2020، اسپیرز تور جهانی “Britney: Everything But the Truth” را آغاز کرد. او در این تور در برخی از شهرهای بزرگ جهان به اجرای برنامه پرداخت و توانست نظر و تحسین مخاطبان را به خود جلب کند. پس از این تور، اسپیرز استراحت کرد و در حال حاضر روی ریکاوری تمرکز کرده است.

مهم ترین خبر در مورد بریتنی اسپیرز در سال های اخیر مربوط به بررسی امنیت جان و مال است. اسپیرز در سال 2008 به دلیل مشکلات شخصی و روانی تحت بازداشت قضایی قرار گرفت و تا به امروز ادامه دارد. این نظارت بر اساس یک توافق قضایی است که او را تحت سرپرستی ولی قضایی قرار می دهد و او را از تصمیم گیری در مورد مسائل مالی و شخصی رها می کند. همین موضوع باعث شده طرفداران بریتنی اسپیرز در مورد حقوق و آزادی های شخصی او موضع گیری کنند و برخی می گویند او در زندان قانونی به سر می برد.

در یک جلسه دادگاه در سال 2021، اسپیرز سعی کرد تا پایان عمر خود از زیر نظر قضایی فرار کند. پس از این درخواست، قاضی تصمیم به عزل وکیل و تعیین وکیل جدید به جای وی گرفت. این منجر به تغییراتی در وضعیت حقوقی اسپیرز شد و او امیدوار است در آینده آزادی و کنترل بیشتری بر زندگی خود داشته باشد.

در خاتمه می توان گفت بریتنی اسپیرز به فعالیت های هنری خود ادامه می دهد و در عین حال تلاش می کند تا از کنترل قضایی زندگی خود خلاص شود. او همچنین مورد حمایت و توجه بسیاری از طرفداران و دوستانش قرار می گیرد که از او حمایت می کنند و برای آزادی او تلاش می کنند.

اسپیرز توسط مجله بیلبورد به عنوان هشتمین هنرمند برتر دهه 2000 انتخاب شد. او یکی از نمادهای پاپ به حساب می آید و یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی در جهان است که بیش از 150 میلیون نسخه از آثار خود را فروخته است که 70 میلیون نسخه در ایالات متحده است. در ایالات متحده، Nielsen Sanduskan چهارمین هنرمند پرفروش در رده آلبوم های زنانه است و همچنین دارای پرفروش ترین آلبوم از هر هنرمندی در دهه 2000 است. در سال 2004 اسپیرز برند عطر INC را با همکاری الیزابت آردن راه اندازی کرد و فروش محصولات آن تا سال 2012 از 1.5 میلیارد دلار گذشت. اسپیرز در سال های 2002 و 2012 به عنوان پردرآمدترین هنرمند زن توسط مجله فوربس انتخاب شد. او همچنین در 12 سال هفت بار در صدر فهرست پرجستجوترین افراد مشهور اینترنت قرار گرفت و سابقه بی نظیری در اینترنت دارد.

بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا