اخبار ورزشی

حمله به خواهران منصوری / شهربانو منصوری: چه کسی مسئول امنیت ماست؟ + فیلم

خواهران منصوریان تهدید به مرگ شدند. یکی از خواهران منصوریان مجروح شد. اعضای یک خانواده پس از شکست دخترشان در مسابقات ووشو و مجروح شدن خواهران منصوریان به خوابگاه دختران حمله کردند و سپس فرار کردند. آنها خواهران منصوریان و دو ورزشکار را مجروح کردند و تحت تعقیب پلیس بودند.

ساعت 11 صبح روز 1 تیر، دو ورزشکار ووشو که در این رقابت شکست خورده بودند، به همراه پدر و مادر و چند مرد که از بستگانشان بودند، به اردوی استراحت ورزشکارانی که در آنجا اقامت داشتند تا برای مسابقات جهانی آمریکا و آسیا آماده شوند، حمله کردند. امسال و پس از اهانت به او سنگ پرتاب کردند. بخش هایی از فدراسیون را ویران کردند، شیشه ها را شکستند. آنها خواهران منصوریان را مجروح کردند و سپس متواری شدند. بر اساس تحقیقات اولیه پلیس، دو ورزشکار در آخرین روز خرداد ماه امسال در اینستاگرام برخی از مسئولان فدراسیون ووشو را تهدید کرده بودند. خواهران منصوریان روز گذشته برای پیگیری موضوع به بند ۷ بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کردند. در تحقیقات قضایی روز حادثه و حوادثی را که برایشان پیش آمده توصیف کرده و افرادی را که مجروح و قصد کشتن آنها را داشتند تقبیح کردند. قاضی محسن افتری که در غیاب بازپرس پرونده از دو شاکی زن در دادسرا تحقیق کرد، با تایید این خبر گفت: شکایت این دو خواهر رسیده و متهمان پرونده تحت تعقیب پلیس بودند.

شهربانو منصوریان مربی و قهرمان ووشو که از ناحیه سر مجروح شده بود پس از خروج از دادستانی در جمع خبرنگاران گفت: دختران مهاجم از شاگردان باشگاه من بودند. روز پنجشنبه، روز استراحت ورزشکاران در اردو بود، آن دو دختر به همراه پدر و مادرشان و چند مرد که از اقوامشان بودند به محل ما در ورزشگاه آزادی حمله کردند. مردی که سرپرست اردوی تیم ملی ووشوی مردان بود قصد داشت آنها را متوقف کند و مجروح شد. زمانی که مهاجم متوجه شد ورزشکاران در خوابگاه هستند، به همراه همراهانش سنگ به داخل خوابگاه پرتاب کردند. خواهرم از تخت طبقه دوم افتاد و پا و کمرش زخمی شد. سنگی به سرم خورد و پیشانی ام را شکست.

وی افزود: مهاجم فراری حتی پیام های تهدیدآمیزی برای من ارسال کرد و من را مقصر از دست دادن دخترش دانست. شهریه او را پس داده بودم اما او به من تهمت می زد، یک میلیارد تومان به مسئولان ورزش و 500 میلیون تومان به من داده است تا پسرش را به تیم برسانم. آنچه او گفت درست نبود. نمی دانم چگونه فیلم ها و عکس های خصوصی و خانوادگی من را پیدا کرده و تهدید به انتشار در رسانه های خارجی کرده است. گفت این بار مسلح می آید و ما را می کشد.

این ورزشکار زن با اشاره به اینکه حمله متهم سابقه داشت، ادامه داد: یکی از دختران این مرد سال گذشته نیز در مسابقات انتخابی ووشوی نوجوانان جهان شرکت کرد اما شکست خورد و حریفش پیروز شد. پدرش آن باخت را تحمل نکرد و به ورزشکاران حاضر در سالن حمله کرد. چند روز بعد از طریق یک قهرمان عذرخواهی کرد. مسابقات ووشوی قهرمانی نوجوانان کشور در رده بانوان 30 و 31 خرداد ماه سال جاری به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد. یکی از دختران متهم نیز در آنجا باخت، پدرش پس از این باخت ورزشکاران و داوران را مورد ضرب و شتم قرار داد و یک روز بازداشت شد. من نمی دانم چگونه او آزاد شد و این اتفاق افتاد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا