اخبار ورزشی

حمایت تمام قد ذوب آهن از محمد ربیعی!/ جزئیات خبر

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، مراسم معارفه محمد ربیعی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور در مجموعه قایقرانی زرین شهر با حضور مدیران ارشد باشگاه ذوب آهن از ساعت 11:00 امروز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن اصفهان در طول سالیان گذشته ثابت کرده است که همه انتخاب ها بر اساس اخلاق و اصول حرفه ای انجام می شود و انتخاب محمد ربیعی نیز بوده است. بر این اساس ضمن اینکه محمد ربیعی دانش اخلاقی، فنی و به روز فوتبال را دارد و نیازی به تعریف آن نیست.

وی در ادامه افزود: اگر مدیر عاملی از کارگاه زحمت بکشد و به سطح بالایی برسد، محمد ربیعی هم آن ویژگی ها و سوابق فوتبالی را دارد. پایین ترین این تیم با تکیه بر توانایی ها و مهارت های آنها رشد کرد و در بالاترین سطح فوتبال ایران به این جایگاه رسید.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن همچنین خاطرنشان کرد: از محمد ربیعی بابت قبول این مسئولیت فنی تشکر می کنم. زمانی استراتژی کارخانه، باشگاه و هیئت مدیره با توجه شرایط و به گفته منابع نمودار کند بود اما با انتخاب آقای کوهی این ماجرا برعکس شد و امروز باشگاه ذوب آهن استراتژی تهاجمی دارد.

احسانی ادامه داد: چشم انداز باشگاه ذوب آهن برای بیست و دومین دوره لیگ برتر با حضور محمد ربیعی در بالای جدول است چرا که آقای ربیعی با عملکرد خود در سال های اخیر این انتظار را برای ما ایجاد کرده است و ما امیدواریم با استفاده از توان باشگاه، بازیکنان آکادمی که اکثراً فرزندان کادر ذوب آهن هستند، بهترین شرایط را در ذوب آهن فراهم کنند.

وی تصریح کرد: قطعا کار و مدیریت در این نسل سختی هایی دارد اما مطمئنم محمد ربیعی این نسل را به خوبی تربیت خواهد کرد و با ترکیب بازیکنان باتجربه و جوان با شرایط بهینه ما را به جایگاهی در خور ذوب آهن خواهد رساند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان گفت: در ضمن امیدواریم کارخانه ذوب آهن مثل همیشه با پشتوانه منابع به ویژه مالی برای اهداف تیم فوتبال بسیج شود و حتما اتفاقاتی بیفتد.سلام خوب . از مهندس معدن و مدیران ارشد کارخانه می خواهم که لطف شما را به باشگاه و تیم فوتبال تعمیم دهند و این مسیر را برای رسیدن به جایگاه بزرگ ذوب آهن یاری دهند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا