اخبار روز

حقوق معلمان رسما است مهر افزایش/رفتن به این سایت بدون رتبه بندی


به گزارش پی ام آپ به نقل از تسنیم، احکام جدیدی برای معلمانی که بر اثر اعتراض خود و اعتراض آنها ترفیع گرفتند صادر می شود.

معلمان برای اطلاع از نتیجه طبقه بندی خود می توانند به سامانه www.my.medu.ir در قسمت حل و فصل کارمندان مراجعه کرده و از مصوبات بررسی طبقه بندی صادره بهره مند شوند.

تاییدیه حدود 4 رتبه از طریق امور اداری شهرستان ها دریافت شده و احکام مربوطه صادر و یا در حال صدور است و تاییدیه 5 رتبه نیز طی چند روز آینده ارسال می شود.

به این معنا، عادل خالقی; رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش درباره صدور احکام صلاحیت معلمان پس از ثبت اعتراضات گفت: صدور احکام جدید صلاحیت معلمان آغاز شده و برای مواردی نیز دستوراتی صادر شده است. تاکنون توسط هیئت حسابرسی مرکزی بررسی شده است.»

وی افزود: در این مرحله رتبه‌های جدید 63 هزار معلم فعال و 56 هزار معلم بازنشسته را تایید کرده‌ایم که صدور احکام آنها توسط نواحی آموزشی و در اواسط دوره انجام می‌شود. مهر مراحل صدور رتبه های جدید به طور کامل انجام شده است.

رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی درباره معلمان طبقه بندی نشده گفت: تعداد معلمان طبقه بندی نشده پس از بررسی اعتراضات کاهش یافته و اکنون تعداد آنها کم است. برخی که هنوز رتبه ندارند به دلیل مشکل مدارک هستند و وضعیت معلمانی که در بارگذاری مدارک مشکل داشتند را بررسی می کنیم. به عنوان مثال برخی از معلمان با مدرک دکترا و 28 سال سابقه کار رتبه اول را کسب کردند و برای معاینه حضوری دعوت شدند.

به گفته خالقی، در جریان رسیدگی به اعتراضات به طور میانگین 65 درصد معلمان ارتقای رتبه داشتند. مهر شروع می شود و دستخوش تغییرات خواهد شد.

منبع: تسنیم


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا