اخبار روز سینما

حقایق پنهان درباره طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ

طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ صحت دارد؟ بعد از گالای فیلم عذر میخوام با بازی اوزهان و ابراهیم بویوک‌آک، این شایعه پررنگ‌تر.

طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ

به گزارش بیرسن :

دمت اوزدمیر و کوچ که شهریور ماه ازدواج کردن با هم مشکل دارن گفته میشد برای حل مشکلاتشون به مشاوره میکنن. دمت اوزدمیر دیشب در گالای فیلم همسرش اوزهان کوچ حضور نداشت و از او حمایت نکرد. گفته می شود این زوج تصمیم به جدایی گرفتن و انتظار میره دمت فردا خبر جداییش رو اعلا م!

دمت اوزدمیر با انتشار یک استوری خبر طلاقش را تایید کرد!

تاریخ اکران فیلم کمدی ترکی جدید با بازی اوزهان (فیلم عذر میخوام)

طلاق دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ

طلاق دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ

روز گذشته در گالای فیلم عذر میخوام با بازی کوچ و ابراهیم بویوک‌آک، اوزهان به تنهایی در این مراسم حضور و حلقه در دست نداشت. این اتفاق باعث شد تا خبرنگاران در رابطه با جدایی دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ حسارس‌ت.

این روزهای گذشته، اوزهان کوچ با خبرنگاران گفته اند که در زندگی من نگه دارند. چنین مسائلی نیست و من هیچ وقت حلقه دست نمی‌کنم.

دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ از همان آشنایی ابتدایی مشخص بود که زیاد رابطه سالمی ندرن. حتی یک هفته قبل از برگزاری مراسم خواستگاری و عقد اختلاف شدیدی وجود دارد و از هم دد. کار به جایی رسید که در اینستاگرام همدیگر را آنفالو کردند.

بعد از مدتی خبر خواستگاری و عقد در فضای مجازی منتشر شد. و خب یکی دیگر از نشانه‌های عدم رابطه سالم می‌توان به عروسی آنها اشاره کرد. (البته این بخش نظر شخصی منه) عروسی که در شهریور برگزار می شود، بسیار پرحاشیه و عروساٌ عروسیه است. و حالا کمتر از یک سال گذشته و خبر جدایی این زوج تایید شد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا