اخبار روز سینما

حقایق جدید + جزییات قتل فجیع داریوش مهرجویی کارگردان مشهور ایرانی و همسرش

به گزارش پی ام آپ به نقل از مرکز اطلاع رسانی قوه قضاییه، «حسین فضلی هرکندی» روز یکشنبه گفت: در پی گزارش کالبدشکافی، علت مرگ مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید بر اثر جراحات وارده اعلام شد. در اثر اصابت گلوله یا اصابت چاقو یا جسم تیز.” به شدت بر روی بدن تلفظ می شود.

وی افزود: ضربات چوب یا جسم سخت نیز به سر متوفی مهرجویی اصابت کرده است که نه شکستگی در ناحیه سر ایجاد کرده و نه علت فوت بوده است.

فضلی هرکندی افزود: طبق گزارش پزشکی قانونی، فرضیه های مربوط به تجاوز جنسی در هر دو قربانی رد شد.

وی با بیان اینکه دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری سریع عامل یا عاملان این جنایت به مراجع قضایی و انتظامی استان البرز صادر شد.

وی تاکید کرد: تا مشخص شدن ابعاد حادثه از هرگونه گمانه زنی در مورد علت یا دلایل این جنایت خودداری شود.

صحنه جنایت نوشت: در حالی که تحقیقات درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش ادامه دارد، به نظر می رسد عاملان جنایت ابتدا این کارگردان و سپس همسرش را به قتل رسانده اند.

گزارش میدانی شهید حلاج گزارشگر صحنه جنایت نشان می دهد که ابتدا داریوش مهرجویی کشته شد و سپس عاملان با همسرش درگیر شدند و او را کشتند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از خبرنگار ما، دختر داریوش مهرجویی شب گذشته در این دوره آموزشی حضور یافت و از ساعت 20.30 دقیقه با پدرش از طریق پیامک در ارتباط بود. این پیام ها تا ساعت 22 شب ادامه داشت. این دختر جوان به بازپرس گفت: از پدرم پرسیدم شام قرار است بخوریم که پدر گفت: داریم آیران می خوریم.

وقتی دختر نوجوان داریوش مهرجویی به خانه رسید متوجه چیز غیرعادی شد. مهرشهر با یکی از بستگانش در کرج تماس گرفت و گفت که می ترسم تنها وارد خانه شود. در این مدت این دختر با پدر و مادرش تماس گرفت اما کسی به تلفن پاسخ نداد. سرانجام به پیشنهاد خانواده ای که با او تماس گرفتند، دختر جوان منتظر آمدن خانواده اش شد و سپس با هم وارد خانه شدند.

وقتی دختر جوان و خانواده اش وارد خانه شدند با جسد داریوش مهرجویی و همسرش مواجه شدند و با پلیس تماس گرفتند. وضعیت اسفناک اجساد حاکی از آن بود که احتمالا در ابتدا تعجب کرده بودند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، وضعیت اجساد نشان می داد که ابتدا داریوش مهرجویی کشته شده است. عاملان قتل با چوبی که به نظر متعلق به یک درخت گیلاس بود به سر او زدند و لکه های خون روی این چوب مشاهده شد. وقتی داریوش مهرجویی گیج شد، رگش را بریدند و بدنش را جلوی آشپزخانه گذاشتند.

جسد همسرش وحیده محمدی فر در یکی از اتاق های خواب پیدا شد. گلوی او نیز بریده شده است اما آثار به جا مانده بر روی بدن این زن نشان می دهد که او با عاملان قتل درگیر شده و دست و پایش شکسته است.

این احتمال وجود دارد که قاتلان با صدای درگیری او با همسرش از خواب بیدار شده و حالت تدافعی به خود گرفته باشد.

علاوه بر این وضعیت خانه پس از رسیدن پلیس به خانه نشان می داد که افرادی که قتل را مرتکب شده اند، احتمالاً هنگام آمدن دختر جوان به خانه در خانه بوده اند، زیرا او تا ساعت 10 با پدرش پیامک ارسال کرده است. زمان و اینکه قتل بعد از آن زمان انجام شده بود و ثانیاً وضعیت اجساد و خانه نشان می داد که قتل ها اخیراً انجام شده است.

گفته شد دختر جوان در شوک شدیدی به سر می برد و در حال حاضر نزد یکی از بستگانش به سر می برد.

حقایق جدید + جزییات قتل فجیع داریوش مهرجویی کارگردان مشهور ایرانی و همسرش

خانه داریوش مهرجویی کجاست؟

همانطور که گزارشگر جنایی مشاهده کرد، خانه داریوش مهرجویی در شهری بزرگ قرار دارد که همه خانه ها ویلا با باغ هستند. باغ داریوش مهرجویی حدود دو هزار متر مربع است که یک ساختمان 200 متری در آن ساخته شده و دارای سه اتاق خواب است. اهالی سایت گفتند که به دلیل باغ ویلاها و امنیت این شهرک، ورودی باغ ها هرگز بسته نشد و همه ساکنان درب ورودی را باز گذاشتند. شهرک حفاظت شده و دارای نگهبان است.

پشت خانه باغ داریوش مهرجویی، زمین بایری وجود دارد که عاملان قتل به آنجا وارد شدند. همچنین دو دوربین مداربسته در باغی نزدیک وجود دارد که پلیس آنها را ضبط کرده و برای تجزیه و تحلیل برد.

خانه داریوش مهرجویی آخرین خانه این شهرک ویلایی است و بعد از آن خانه دیگری وجود ندارد.

خانواده داریوش مهرجویی چگونه از قتل او مطلع شدند؟

خواهر 90 ساله داریوش مهرجویی صبح زود در محل حاضر شد. وی گفت که از کشته شدن برادر و همسر برادرش از پیام های تسلیت دریافت شده است. پسر بزرگ داریوش مهرجویی نیز صبح امروز به همراه ماموران اطلاعات در محل حاضر شد و با آنها صحبت کرد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا