اخبار گیلان

حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کشور به مدت 4 روز در شهر گیلان + جزئیات

گروه نمایش تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری از امروز (پنجشنبه) میهمان کودکان و نوجوانان گیلان شده است و بناست تا به مدت پنج روز با اجرای نمایش خاطرات خوشی را برایشان در استان رقم بزند.

سیدجلیل میرعظیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، در گفت‌وگو با خبرنگار پی ام آپ، اظهار داشت که افزایش نشاط اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و خدمات رسانی در مناطق محروم، از اهداف حضور تماشاخانه سیار کانون در گیلان است.

این گروه از 22 تا 26 تیر ماه در گیلان حضور دارند و صبح امروز با اجرای ماجرای گله من در جمع کودکان رستم آباد حضور داشتند.

میرعظیمی اعلام کرد که برنامه عصر این گروه نمایشی ایجاد فضایی شاد برای کودکان و نوجوانان، در منطقه آزاد بندرانزلی است. سپس در ساحل مروارید زیباکنار، رضوانشهر، دیلمان، سیاهکل، لنگرود، کومله، رودسر، املش، رحیم‌آباد و لوشان نیز به اجرای نمایش می‌پردازند.

این گروه پیام‌های آموزشی خود را در قالب نمایش به نوجوانان آموزش می‌دهد. میرعظیمی به اهمیت این کار بسیار تاکید کرد. در کنار این نمایش معرفی کتاب توسط اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان گیلان و قصه‌گویی نیز برگزار خواهد شد.

گروه نمایشی عروسک های جادویی، نمایش “ماجرای گَله‌ من” را به نویسندگی و کارگردانی امیرمحمد انصافی اجرا می‌کنند.

۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت، چهار کتابخانه پستی، سه مرکز سیار روستایی و یک مرکز سیار شهری جز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا