اخبار روز

رو شدن دست کلاهبرداران اینترنتی در فروش بالاتر از قیمت بلیط های اربعین! + جزئیات

بسیاری از فرصت طلبان در بحبوحه اربعین سعی کرده اند تا با فروش بلیط های هواپیما با قیمت بالاتر به مسافرین اربعین از این راه کسب سود کنند. اما حسام قربانعلی با افشای این روش کلاهبرداری از مسافرین اربعین خواسته است تا با خذید بلیط از سایت هما جلوی این کلاهبرداری را بگیرند.

به گزارش پی ام آپ، حسام قربانعلی به تخلف برخی سایت ها در خصوص فروش پروازهای اربعین اشاره و اظهار کرد: به دلیل اتصال شبکه فروش هما به درگاه پرداخت شاپرک و دریافت کدهای تائیدیه و امنیتی، امکان خرید بلیط هواپیما توسط ربات ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: برخی سایت ها پروازهای موجود از اربعین 1402 هما را در سایت خود عرضه می کنند و بلافاصله پس از دریافت اطلاعات مسافر اقدام به تهیه بلیت از پایگاه فروش هما می کنند و مابه التفاوت را به عنوان کرایه می گیرند.

وی تصریح کرد: سایت ها به دلیل اینکه شبکه فروش گسترده تری در فضای وب دارند،پس از دریافت اطلاعات زائر، پروازهای موجود را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: از مردم می خواهیم پروازهای اربعین را از طریق سایت هما با قیمت مصوب و بدون پرداخت یک ریال بیشتر خریداری کنند.

قربانعلی با یادآوری اینکه در روزهای 16 و 17 شهریور این بلیت با قیمت 2.5 میلیون تومان عرضه شده است، وی افزود: فروش روزانه و جزیی بلیت هواپیما اربعین در دو شیفت صبح و بعدازظهر انجام می شود. ظرفیت پرواز اربعین هما به مرز 40 درصد رسیده و همچنان ادامه دارد.

وی همچنین گفت: بلیت تمامی پروازهای مبدا اربعین برای روزهای 16، 17، 18، 19 و 20 شهریور با قیمت 2.5 میلیون تومان عرضه می شود.

وی درباره اختلال در زمان پرداخت بلیط نیز گفت: به دلیل اینکه تقاضا بیشتر از نسبت عرضه است، ممکن است در زمان خرید چند کاربر در مسیر پرواز اقدام به خرید کنند که باعث می شود لینک پرداخت در دسترس نباشد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا