اخبار روز سینما

“حدیثه تهرانی” و همسر آهنگسازش به آلمان مهاجرت کردند! | عکس

حدیثه تهرانی یک بازیگر سینما و تلویزیون است که تازه به کشوری دیگر مهاجرت کرده است.

او در دهه هشتاد بازیگری را آغاز کرد و با حضور در سریال معروف “خوش‌نشین‌ها” به شهرت دست پیدا کرد. حدیثه تهرانی همچنین همسر خواننده پاپ معروف، کیان مقدم، می‌باشد. به تازگی، او تصمیم به مهاجرت به کشوری دیگر گرفته است.

حدیثه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی مهاجرت کرده است عکسی از خود در هواپیما منتشر کرد.

این بازیگر دیروز با انتشار عکسی در اینستاگرام خود از مهاجرتش به آلمان خبر داد. حدیثه تهرانی متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۳ است.

"حدیثه تهرانی" و همسر آهنگسازش به آلمان مهاجرت کردند! | عکس

تحصیلات حدیثه تهرانی

حدیثه، بازیگر معروف سینما و تلویزیون، دارای مدرک لیسانس در رشته مامایی می‌باشد. از دوران نوجوانی علاقه زیادی به بازیگری داشت، اما خانواده تصمیم گرفتند تا وی پس از اخذ مدرک لیسانس در رشته مامایی، به تعالیم تحصیلی پی ببردند و سپس به تعقیب رویای بازیگری بپردازد.

حدیثه در سال‌های آخر دانشگاه، علاقه به بازیگری را داشت و وارد کلاس‌های بازیگری با نام “ایران زیر نظر اصغر محبی” شد. اما تا پایان دوران تحصیلی درگیر درس‌ها و کارهای در بیمارستان بود و تمرکز بیشتری بر روی بازیگری نداشت. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، تصمیم گرفت که جدی‌تر به دنبال توسعه حرفه بازیگری خود بگردد.

وی دوره‌های بازیگری خود را از کلاس‌های بازیگری به کارگردانی ابوالقاسم طالبی پیگیری کرد. در سال ۱۳۸۸، وقتی ۲۵ ساله بود، با سریال “به کجا چنین شتابان” وارد دنیای بازیگری شد و جلوی دوربین قرار گرفت.

حدیثه تهرانی با کدام فیلم به شهرت رسید؟

او پس از بازی در سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، در سال 1388 با سریال خوش نشینه ها به کارگردانی سعید آقاخانی بیشتر شناخته شد.

همسر حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی چند سالی است که با کیان مقدم (نوازنده) ازدواج کرده و متاهل است، کیان مقدم در 14 به دنیا آمد. آبان 1356 در تهران، آهنگساز و خواننده سیک راک است.

بیوگرافی حدیثه تهرانی و همسرش کیان مقدم 2019 + عکس های جذاب ویبره پرتال جامع زندگی.

حديث تهران چه نسبتي با هدیه تهران دارد؟

پس از شروع فعالیت حرفه‌ای، برای مدتی شایعه شد که حدیثه تهرانی خواهر کوچکتر هدیه تهرانی، یک بازیگر معروف در صنعت سینما، می‌باشد. این شایعه به تشابه فامیلی بین آنها برمی‌گردد، اما واقعیت این است که این دو بازیگر صرفا یک تشابه در نام خانوادگی دارند و به هم خواهر نیستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا