اخبار روز سینما

رونمایی حدیث میرامینی از پسرش! / پسر با نمک خانم بازیگر را اینجا ببینید! + عکس

حدیث میر امینی بازیگر ایرانی است که در سال 1367 فعالیت خود را آغاز کرده است. او در سال 1395 با مجتبی رجبی ازدواج کرده و حاصل زندگی مشترک آن ها پسری به نام برنا است. در ادامه عکس این بازیگر را به همراه پسرش مشاهده می کنید.

حدیث میرامینی بازیگر سینما و تلویزیون دارای مدرک نمایش است. حدیث میر امینی که در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگتر نیز دارد که دوران کودکی خود را با آنها گذرانده و به فوتبال علاقه زیادی دارد. پدر حدیث میرامینی کارمند بازنشسته بانک و مادرش خانه دار و روابط خوبی با مادرش دارد. حدیث میرامینی و همسرش یک پسر به نام برنا دارند که در مرداد سال 1399 به دنیا آمده است.

پسر حدیث میر امینی

علایق و بازیگری حدیث میرامینی

او از کودکی به بازیگری علاقه داشت، اما به پرستاری و نقاشی نیز علاقه داشت و در نهایت با شرکت در کلاس های بازیگری، در عرصه هنر هفتم شروع به فعالیت کرد.. او عاشق رنگ قرمز است و به غذاهای ایتالیایی علاقه زیادی دارد. در بین بازیگران خارجی دوست دارد در نقش رابرت دنیرو بازی کند. سرگرمی مورد علاقه او تماشای فیلم و ورزش است. او به سینما هم علاقه زیادی دارد و می خواهد در عرصه سینما بیشتر از تلویزیون موفق باشد.

ازدواج و همسر

حدیث میرامینی با مجتبی رجبی از بازیگران و مدیران فعلی شبکه جام جم ازدواج کرده است. این دو برای اولین بار در  در مراسم جشنواره فجر با هم دیده شدند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا