اخبار روز سینما

عکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیات

محمدرضا گلزار یکی از سوپراستارهای سینمای ایران است که طرفداران زیادی دارد. انتشار هر عکس از محمدرضا گلزار با بازتاب های فراوانی همراه است. محمدرضا گلزار چندی پیش با دختری به نام آیسان آقاخانی ازدواج کرد که این خبر بازتاب گسترده ای داشت. محمدرضا گلزار در سال های اخیر ساکن دبی بوده و مدت کوتاهی است که به ایران می آید. سریال عاشقانه و سریال Geiso از جدیدترین آثاری هستند که محمدرضا گلزار در آنها نقش داشته است.

محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران عکسی در حال تفریح ​​در شمشک در کودکی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

عکس منتشر شده از گلزار نشان می دهد که این بازیگر از دوران کودکی سرگرمی های فاخری داشته و البته بسیار خوش تیپ بوده است. عروس اگر عکس محمدرضا را ببیند حتما لایک می کند!

محمدرضا گلزار و همسرش آیسان هم اکنون در دبی زندگی می کنند.

خانه بخت محمدرضا گلزار و آیسان

محمدرضا گلزار عکسی را در اینستاگرام منتشر کرده است که به گفته کاربران فضای مجازی مربوط به خانه او و همسرش در دبی است.

چندی پیش این دو در مراسمی خاص با هم ازدواج کردند.

محمدرضا گلزار در خانه آیسان دیده شد.عکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیات

خانه و زندگی آیسان آقاخانی همسر گلزار در دبی!

هزینه میلیونی عروسی محمدرضا گلزار

ماه گذشته مراسم ازدواج یکی از جنجالی ترین و محبوب ترین بازیگران سینمای ایران برگزار شد. رویداد۲۴ درباره این مراسم نوشت که این مراسم در تالار ویژه گرمدره کرج برگزار شد و به گفته مسئولان این تالار، حالا اگر بخواهید در اسرع وقت نسبت به رزرو این سالن اقدام کنید، ۲۴ و 25 مهرماه خواهد بود. و البته به گفته مسئولان این تالار، این عمارت خاص منوهای معمولی مانند طلا و نقره را ندارد. ، اما باید برای هر داماد و برای رویدادهای خاص آماده شود. یک شکل خاص باید طراحی شود.

اگرچه هزینه های این تالار بسته به انتخاب عروس و داماد متفاوت است، اما حداقل منوی پذیرایی در این تالار دو میلیون و 500 هزار تومان است و این بدان معناست که اگر تعداد مهمانان عروسی محمدرضا گلزار حدوداً 400 نفر بوده باشد.

عکس+جشن+گلزارعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیات

این سوپراستار کمترین میزان پذیرایی را برای این باغ تالار انتخاب کرده است، باید رقمی در حدود یک میلیارد تومان فقط برای هزینه پذیرایی و شام عروسی پرداخت کرده باشد و این کمترین رقم ممکن در این منو است، زیرا این این رقم می تواند دقیقاً دو برابر شود، یعنی برای هر مهمان تا 5 میلیون تومان افزایش یابد.

هزینه گل آرایی در این تالارها از 110 میلیون تا 300 میلیون تومان متغیر است و سایر هزینه ها مانند کیک و سفره عقد نیز بسته به مدل های مختلف از 100 میلیون تا 300 میلیون تومان در نوسان است.

IMG_20230611_232731عکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیات

در واقع اگر محمدرضا گلزار از تمام یا بخشی از هزینه این تالار با حمایت متولیان این باغ عمارت استفاده نکرده است، بدون شک به عروسی چند میلیون دلاری نگاه می کنیم که طبق ارقام موجود می تواند هزینه ای بین 3 و 10 میلیارد تومان برای این سوپراستار داشته باشد.

هدیه الناز شاکردوست به محمدرضا گلزار

الناز شاکردوست رضا گلزار را غافلگیر کرد. الناز شاکردوست در شب عروسی شان برای محمدرضا گلزار سبد گل فرستاد. در کارت قرار داده شده در این سبد گل، الناز شاکردوست ازدواج گلزار را به او و همسرش تبریک گفت. الناز شاکردوست بازیگر محبوب ایرانی است.

تصویری از هدیه الناز شاکردوست به رضا گلزار و همسرش را ببینید.

photo_2023-06-11_01-36-24عکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیات

امین حیایی مهمان ویژه عروسی محمدرضا گلزار است

در مراسم عقد گلزار و آیسان چند چهره حضور داشتند که یکی از آنها امین حیایی بود.

حیایی در کنار گلزار و علی شاکردوست برادر الناز شاکردوست را در این تصویر مشاهده می کنید.

Screenshot_2023-06-10-23-41-54-166_com.instagram.android-editعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیاتعکس جدید محمدرضا گلزار؛ آیا برای آیسان است؟!/جزئیات

افشای آشنایی محمدرضا گلزار و آیسان

در روزهای اخیر خبر ازدواج محمدرضا گلزار به یکی از سوژه های داغ فضای مجازی تبدیل شده است.

ماجرا از آنجایی شروع شد که گلزار عکسی با کت و شلوار از خود منتشر کرد و ساعاتی بعد فیلمی منتشر شد که در حال خروج از دادگاه به همراه زن جوانی به نام آیسان و به گفته طرفداران گلزار 26 ساله است. .

آیسان همسر گلزار نیز گفته می شود متولد زنجان است اما ساکن تهران است. طبق شایعات، این زوج در یکی از کنسرت های گلزار در سال 2018 با هم آشنا شدند.

آیسان + آقاخانی

چرا محمدرضا گلزار تا 46 سالگی برای ازدواج صبر کرد؟

برای خیلی ها سوال بود که چرا محمدرضا گلزار 46 ساله با ظاهر و استایل خاصش و آن همه طرفدار ازدواج نمی کند؟

محمدرضا گلزار در یکی از آخرین مصاحبه هایش از تصمیمش برای ازدواج گفت؛ البته تاکید کرد که چاره ای ندارد!

گلزار گفت: شخص خاصی مد نظرم نیست اما تصمیم به ازدواج گرفته ام… برایم سخت است. من هرگز روی آنتن صحبت نمی کنم، مصمم هستم که این اتفاق بیفتد. اما فعلا چاره ای نیست!”

سرانجام این بازیگر گزینه مورد نظر خود را پیدا کرد و اکنون به جرگه متاهل پیوسته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا