اخبار روز سینما

حال خواننده پر حاشیه “محسن ابراهیم‌زاده” رو به وخامت است!

به نقل از شمانیوز، خبر انتشار تصاویر از اجرای آهنگ معین، هنرمند مشهور ایرانی توسط محسن ابراهیم‌زاده، خواننده پرحاشیه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. محسن ابراهیم‌زاده که به دلیل بیماری مرتبط با صدای خود برای ۹ ماه از فضای خوانندگی دور بود، شب گذشته در تهران به روی صحنه بازگشت. دلیل غیبت محسن ابراهیم‌زاده در فضای خوانندگی، بیماری صدای او بود که او را درگیر کرده بود، اما به نظر می‌رسد که او اکنون از این بیماری بهبود یافته است. این بیماری زمانی وایرال شد که خواننده در اجرای کنسرت مراغه خود به مشکل حنجره اش اشاره کرد و گفت که برای درمان این بیماری باید مدتی خوانندگی را کنار بگذارد. البته، عنوان مشخصی برای این بیماری منتشر نشده است.

 

حال خواننده پر حاشیه "محسن ابراهیم‌زاده" رو به وخامت است!

 

پس از انتشار تصاویری از وضعیت وخیم محسن ابراهیم زاده خواننده جوان موسیقی پاپ در حاشیه کنسرتش در ارومیه، جزئیات جدیدی از آخرین وضعیت سلامتی این هنرمند سرشناس منتشر شد.

شنیده ها مسمومیت شدید ابراهیم زاده عامل اصلی بیماری این خواننده بوده است.

این مسمومیت توسط پزشک معالج به عنوان مسمومیت ویروسی تشخیص داده شده است.

در یک خبر جدید، به نقل از «مهدی کُرد»، تهیه کننده و مدیر برنامه های محسن ابراهیم زاده، بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتی اعلام کرد:

محسن ابراهیم زاده عفونتی شدید در خون خود دارد که بسیار خطرناک است. برگزاری کنسرت تهران این خواننده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اطرافیان او در حال تدارک انتقال او به بیمارستانی در تهران هستند.

*کنسرت در تهران منوط به نظر پزشک معالج خواهد بود.

از صبح امروز ویدئوهایی از کنسرت محسن ابراهیم زاده در ارومیه منتشر شده است که جنجال زیادی به پا کرده است.

این کنسرت که در جلسه اول علیرغم مسمومیت شدید خواننده و از شروع جلسه دوم برگزار شد، چندین بار به دلیل حالت تهوع و وضعیت وخیم جسمانی خواننده متوقف و مجددا شروع شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا