اخبار روز

حادثه وحشتناک سقوط ترن هوایی در شهربازی با 10 کشته و مجروح همراه بود!/فیلم

به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ، خبرگزاری سوئدی «تی تی» به نقل از سخنگوی شهربازی «گرونا لوند» سوئد گزارش داد که در تصادفی که با ترن هوایی این مجموعه واقع شده در استکهلم یک نفر جان خود را از دست داد و چند نفر دیگر نیز مجروح شدند.

شبکه تلویزیونی سوئد SVT به نقل از شاهدان عینی نوشت که این حادثه روز یکشنبه پس از خروج بخشی از ترن هوایی جت لاین پارک تفریحی در حین حرکت از ریل رخ داد.

آنیکا تروسلیوس، سخنگوی این مجموعه شهربازی به SVT گفت: «این حادثه فوق العاده غم انگیز و تکان دهنده بود. متاسفانه مطلع شدیم در این حادثه یک نفر کشته و تعداد زیادی مجروح شده اند. این نباید اتفاق بیفتد ما همه غمگین و شوکه هستیم و بر مراقبت از مجروحان و کارمندان خود تمرکز کرده ایم.»

پلیس سوئد اعلام کرد که بر اثر این حادثه 9 نفر از جمله کودکان و بزرگسالان در بیمارستان بستری شدند که سه نفر از آنها جراحات شدیدی داشتند.

در پی این حادثه چندین دستگاه آمبولانس و آتش نشانی به همراه یک فروند بالگرد عازم محل سقوط هواپیما شدند. پلیس سوئد اعلام کرده است که در حال بررسی این حادثه است.

به گزارش الجزیره، مجتمع گرونا لوند در بیانیه ای اعلام کرد که این مجتمع 140 ساله تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

“جنی لاگرستت” روزنامه نگار سوئدی که به همراه خانواده اش به این پارک رفته است به کانال SVT گفت که هنگام وقوع حادثه نزدیک ترن هوایی بوده و برای اولین بار صدای فلز را شنیده که به هم می رسد و متوجه شده که ترن هوایی ریل می لرزید.

وی ادامه داد: همسرم مشاهده کرد که یکی از خودروهای این ترن هوایی به همراه افرادی که داخل آن بودند به زمین افتاد.

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت این شهر بازی، ترن هوایی «جت لاین» که در سال 1988 به بهره برداری رسید، به سرعت 90 کیلومتر در ساعت و ارتفاع 30 متر می رسد و بیش از یک میلیون نفر سوار آن می شوند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا