اخبار روز سینما

جواد عزتی پیک موتوری شد

خبراملت: جواد عزتی یکی از بازیگرانی است که کار خود را با سریال های طنز آغاز کرد. جواد عزتی با ایفای نقش در فیلم ها و سریال های جدی و اجتماعی بیشتر به شهرت رسید. جواد عزتی همسر مه لقا باقری بازیگر سینما و تئاتر است. جواد عزتی و مه لقا باقری در چندین فیلم و سریال همبازی بوده اند. جواد عزتی او در حال حاضر 41 سال سن دارد.

بازی جالب جواد عزتی 17 سال پیش در سریال من مستاجر هستم.

او که در آن زمان تنها 23 سال داشت نقش پیام رسان موتورسیکلت را بازی می کرد.

پربازدیدترین عکس های جواد عزتی و رعنا آزادی ور

بازیگران و عوامل سریال. زخم کاری 2 همزمان با شروع پخش این سریال، او در مراسم نمایش اولین قسمت آن در پردیس چارسو پیدا شد.

نکته جالب این اتفاق شوخی ها و ژست های جالب جواد عزتی و رعنا آزادی ور است. تصاویر منتشر شده از این دو بازیگر بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

جواد عزتی همسر مه لقا باقری در کنار رعنا آزادی ور همسر مهدی پاکدل در سریال زخم کاری نقش زن و شوهر را بازی می کنند.

جواد عزتی پیک موتوری شد

IMG_20230908_083402_173جواد عزتی پیک موتوری شد

IMG_20230908_083411_989جواد عزتی پیک موتوری شد

IMG_20230908_083414_142

ویدیویی از حضور تمامی عوامل سریال زخم کاری در ادامه می توانید انتشار این سریال را تماشا کنید.

این سریال به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شده و بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، الهه حصاری و مهران غفوریان نیز در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان جواد عزتی و همسرش.

جواد عزتی ماجرای رابطه خود با مه لقا باقری را اینگونه روایت کرد:

یادم هست یک سال در اردیبهشت ماه، لقا دانشجوی کارگردانی تئاتر بود که در مقطع لیسانس درس می خواند. شما به من گفتید آقای عزتی من می توانم با شما کار کنم. به او گفتم سال آینده به آن زمان می دهم و این کار را انجام می دهم. در تابستان سال آینده وقت دارم برای شما کار کنم. نمی دانم چرا. گفتم من معلم کلاس نیستم و یادم هست وقتی این را گفتم درگیر یک موضوعی بودم.

او کارگردان بود و من بازیگر. او گفت باشه و رفت و تابستان سال بعد آنها را دید و به من گفت کاری که قولش را داده بودی زمان است و من رفتم و آن کار را انجام دادم که کار فوق العاده ای بود.

بعد از مدتی از او خواستگاری کردم و مدتی طول کشید تا جواب مثبت گرفت. یادم هست آقای مدیری که می خواستید نامزدی ما را در باغ مظفر جشن بگیرید، اما نامزدی به تاخیر افتاد و کار تمام شد.

تصاویر روایت خواندنی جواد عزتی از رابطه اش با همسرش مه لقا باقری جواد عزتی پیک موتوری شد

استایل مردانه همسر جواد عزتی در استانبول

مه لقا باقری بازیگر معروف سینما و تلویزیون تصویری از تیپ مردانه و عجیب خود منتشر کرد که اکنون مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

مه لقا باقری که اکنون 42 ساله است از سال 1380 وارد عرصه بازیگری تئاتر شد و 5 سال بعد در سریال باغ مظفر ظاهر شد و دیده شد. او البته بیشتر شهرت خود را در سریال کوفی ترخ به کارگردانی مهران مدیری به دست آورد و توانست در سینما نیز به ایفای نقش بپردازد.

او که به تازگی به ترکیه سفر کرده است، عکسی از خود در خیابان های استانبول منتشر کرده که لباس مردانه پوشیده است.

تیپ عجیب و مردانه مه لقا باقری در استانبول جواد عزتی پیک موتوری شد

مه لقا باقری (پلاک 23) خرداد 1360 در تهران) کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

پاسخ جواد عزتی به اظهارات علیدوستی در کن

جلسه پرسش و پاسخ کنسرت-تئاتر «سیصد» به کارگردانی امیر جدیدی شب گذشته (چهارشنبه 20) خرداد) در کاخ سعد آباد تهران برگزار شد. در این مراسم برای اولین بار اعلام شد که جواد عزتی نیز به عنوان بازیگر در این پروژه حضور دارد.

در بخشی از این مراسم که بحث پایتخت مطرح شد، خبرنگار از عزتی خانم ترانه علیدوستی در جشنواره کن پرسید و در پاسخ به سریال «شهرزاد» گفتند ما اشتباه کردیم و بازیگران باید وضعیت را بررسی کنند. از سرمایه تهیه کننده و سرمایه گذار برای جلوگیری از مشکلی مانند سریال شهرزاد. “اتفاق نیفتد.” آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ آیا بر اساس آن عمل کردید یا خیر؟ او

عزتی در پاسخ گفت: اگر می خواهید از نانوایی نان بخرید، ببینید نانوا نان را حلال کرده است یا خیر.

پاسخ جواد عزتی به اظهارات علیدوستی در کنجواد عزتی پیک موتوری شد

وی در ادامه گفت: فکر می کنم خیلی جاها این امکان وجود ندارد، من از صحبت های خانم علیدوستی اطلاعی نداشتم اما فکر می کنم در خیلی از مواقع این امکان وجود ندارد و حتی در شرع ما هم هست. بنابراین در بعضی جاها حتی نیازی به پرسیدن هم نیست.”

این هنرمند در پایان گفت: من خیلی در جریان اخبار نیستم و فکر می کنم در بسیاری از مواقع این امکان وجود ندارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا