اخبار ورزشی

جنگ مسی با پی اس جی; برای ترک فرانسه به امباپه مشاوره می دهد!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، لیونل مسی سرانجام پس از پایان این فصل پاری سن ژرمن را ترک کرد. اسطوره آرژانتینی اعلام کرد که برای ادامه فوتبال خود به اینترمیامی در MLS آمریکا خواهد پیوست.

در مورد حرکت صحبت کنید باپه او در همان مسیر لئو مسی است. این مهاجم 24 ساله حالا دوباره به رئال مادرید لینک شده است.  درحالی که او طی دو سال گذشته، بارها می‌توانست راهی سانتیاگو برنابئو شود.

به گزارش روزنامه اسپانیایی دفاع مرکزی، مس از باپه او پرسید که رابطه اش با پاریس سن آلمانی کات گفته می شود که او به شریک سابق خود که روزی می تواند توپ طلا را برد، گفته است: “ترجیح می دهم به بارسا بروی، اما اگر می خواهی به مادرید بروی، حتماً همین کار را انجام بده، چون شایسته یک پروژه برنده هستی.”

امباپه حالا بهترین گلزن تاریخ  پاری سن ژرمن است، در حالی که با داشتن پنج عنوان قهرمانی در لیگ فرانسه و سه قهرمانی در جام حذفی فرانسه، قهرمان جام جهانی 2018 هنوز لیگ قهرمانان اروپا را فتح نکرده است و ممکن است برای انجام این کار لازم باشد کشورش را ترک کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا