اخبار روز سینما

پرحاشیه ترین طلاق‌های سلبریتی‌های هالیوودی!/ از کیم کارداشیان گرفته تا جانی دپ!

تعداد بسیار زیادی از سلبریتی‌های آمریکایی پس از چندین سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند که در این بین به برخی از جنجالی‌ترین آنها می‌پردازیم.

 

این سلبریتی ها جنجالی ترین طلاق های دنیا را داشتند

کیم کارداشیان و کانیه وست

کیم کارداشیان و کانیه وست در سال ۲۰۲۳ طلاق خود را به صورت نهایی انجام دادند. بر اساس توافقی که بین آنها انجام شده، وست متعهد شده است که ماهانه ۲۰۰ هزار دلار بابت تامین هزینه‌های فرزندانشان پرداخت کند. رابطه عاشقانه کارداشیان و وست با مشکلات زیادی همراه بوده و آن‌ها گرچه یکی از مشهورترین زوج‌های هالیوود بودند، اما رابطه آن‌ها بسیار پرفراز و نشیب بود و نتوانست برای همیشه باقی بماند.

این سلبریتی ها جنجالی ترین طلاق های دنیا را داشتند

جانی دپ و امبر هرد

  • در سال ۲۰۲۲، در یک دادگاه، جزئیات خصوصی زندگی مشترک پرفراز و نشیب جانی دپ و امبر هرد به پیش چشم مردم دنیا قرار گرفت. در پی پیروزی جانی دپ در این دادگاه، سر و صدای زیادی به پا شد.

این دادگاه در پی شکایت جانی دپ از همسر سابقش بود که به خاطر یادداشتی در نشریه واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸ درباره تجربه‌اش به عنوان یک قربانی خشونت خانگی نوشته بود. در این یادداشت، هرد از نام دپ استفاده نکرده بود، اما دپ معتقد بود که او در آن به طور ضمنی به عنوان متهم به آزار و اذیت اشاره شده است. این دادگاه در نهایت با پیروزی دپ به پایان رسید.

گرچه هرد برای خاتمه دادن به مسائل حقوقی طولانی مدت بین خود و دپ، یک میلیون دلار پرداخت کرد، اما دپ تصمیم گرفت این مبلغ را به مؤسسات خیریه اهدا کند.

این سلبریتی ها جنجالی ترین طلاق های دنیا را داشتند

بریتنی اسپیرز و کوین فدرلاین

در توافق اولیه طلاق بریتنی اسپیرز و کوین فدرلاین که در سال 2007 نهایی شد، حضانت فرزندان این زوج سابق به طور مشترک به هر دو واگذار شد. اما پس از اینکه اسپیرز در سال 2008 با مسائل روانی درگیر شد، فدرلاین حضانت کامل فرزندان آنها را به عهده گرفت. با این حال، در سال 2019، با تصمیم دادگاه، سهم فدرلاین در حضانت فرزندانش به 70 درصد کاهش یافت.این سلبریتی ها جنجالی ترین طلاق های دنیا را داشتند

برد پیت و آنجلینا جولی

آنجلینا جولی پس از 12 سال ازدواج با برد پیت درخواست طلاق داد. در آن زمان وکیل جولی مدعی شد که جولی برای حفظ سلامت خانواده خود این اقدام را انجام داده است و پیت نیز ابراز ناراحتی کرده و بر اهمیت سلامت روان فرزندانش تاکید کرده است. 6 سال بعد پیت و جولی در مورد رابطه خود افشاگری کردند و در همین حین شایعه شد که در سال 2016 دعوای بین این زوج در هواپیما رخ داده است که ظاهراً منجر به جدایی آنها شده است.

این سلبریتی ها جنجالی ترین طلاق های دنیا را داشتند

کریس و بروس جنر

کریس و بروس جنر در سال 2013 پس از 20 سال زندگی مشترک، به دلیل “اختلافات آشتی ناپذیر” به ازدواج خود پایان دادند. 2 سال بعد، در همان سالی که طلاق زوج سابق قطعی شد، بروس جنر اعلام کرد که ترنسجندر است. اگرچه این خبر واکنش های متفاوتی را در پی داشت، اما خانواده و دوستان وی حمایت خود را اعلام کردند.

این سلبریتی ها جنجالی ترین طلاق های دنیا را داشتند

مگان فاکس و برایان آستین

داستان عشق بین مگان فاکس و برایان آستین در سال ۲۰۰۴ با آشنایی آن‌ها با یکدیگر آغاز شد. این زوج علیرغم اختلاف سنی ۱۳ ساله‌شان، دو سال بعد نامزدی خود را اعلام کردند. اما در سال ۲۰۰۹ به نامزدی خود پایان دادند.

با این حال، آن‌ها بعداً رابطه‌شان را از سر گرفتند و در سال ۲۰۱۰ با هم ازدواج کردند. پنج سال بعد، زندگی مشترک آن‌ها دوباره با مشکلاتی همراه شد، زمانی که فاکس درخواست طلاق داد. با این حال، آن‌ها توانستند با یکدیگر آشتی کنند و اعلام کنند که سومین فرزندشان در راه است. در سال ۲۰۲۰، پس از دیده شدن فاکس با ماشین گان کلی، آستین درخواست طلاق داد و این زوج از هم جدا شدند.

این سلبریتی ها جنجالی ترین طلاق های دنیا را داشتند

تام کروز و کیتی هلمز

کیتی هولمز و تام کروز با داشتن یک رابطه عاشقانه پرشور، به پایان نرسید. این دو در سال ۲۰۰۵ با یکدیگر آشنا شدند و تنها دو ماه بعد نامزدی خود را اعلام کردند. پس از برگزاری مراسم عروسی گران‌قیمت آن‌ها در ایتالیا، در سال ۲۰۰۶ دختری به نام سوری به دنیا آوردند. با این حال، این زوج به دلایلی که مورد بحث و گفت‌وگوی بسیاری بود، ازدواج آن‌ها پایان یافت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا