اخبار روز سینما

این بار برد پیت “آنجلینا جولی” را متهم کرد!/ او قصد داشت به پیت آسیب برساند!

پرونده قلعه میراوال بین برد پیت و آنجلینا جولی که در سال 2016 از هم جدا شدند هنوز ادامه دارد. برد پیت و آنجلینا جولی بازیگران مشهور در سال 2016 به رابطه خود پایان دادند ناسازگاری شدید دلیل طلاق این زوج عنوان شد.

اتهام کینه توزی آنجلینا جولی به برد پیت

از سوی دیگر، آنجلینا جولی که براد پیت را به آزار فیزیکی متهم می کرد، پس از جدایی از او، حضانت شش فرزندشان را بر عهده گرفت. با این حال، پیت و جولی هنوز بر سر قلعه میراوال در جنوب فرانسه که در سال 2008 خریداری کردند، در دادگاه هستند.

اتهام کینه توزی آنجلینا جولی به برد پیت

آنجلینا جولی از برد پیت 250 میلیون دلار شکایت کرد. از سوی دیگر برد پیت مدعی شد که آنجلینا جولی قصد دارد خانه را به یک غریبه بفروشد تا او را آزار دهد و علیه آنجلینا جولی شکایت کرد.

اتهام کینه توزی آنجلینا جولی به برد پیت

در یکی از شبکه های تلویزیونی با حضور وکلای برد پیت، اظهاراتی علیه آنجلینا جولی بیان کردند. برد پیت در این اسناد آنجلینا جولی را به بدخواهی متهم می کند. همچنین اشاره شد که اقدامات جولی غیرقانونی و با هدف آسیب رساندن به برد پیت این کار را کرده است. او سعی کرده با این روش، به ثروت برسد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا