اخبار روز سینما

جنایت محمد صادقی فاش شد + فیلم لحظه دستگیری

محمد صادقی، بازیگر فیلم لحظه دستگیری الان در فضای مجازی خیلی خبرساز شده است جنایت محمد صادقی فاش شد . در آینده با فیگار همراه باشید.

محمد صادقی به «تشویق به فساد و فحشا» و «تشویق به اعمال خشونت آمیز» متهم شده است. علاوه بر این فیلم لحظه دستگیری محمد صادقی پس از انتشار ویدئوی این شرکت، تاثیر گسترده ای در فضای مجازی داشت. فیلم تهدید پلیس صادقی ما پرداخت خواهیم کرد.

جنایت محمد صادقی فاش شد

جرم محمد صادقی چیست؟

یکی از نزدیکان محمد صادقی بازیگر که چندی پیش بازداشت شده بود، اعلام کرد که شعبه دوم بازپرسی دادسرای امنیت اخلاقی ناحیه 38 تهران به اتهام “تشویق مردم به فساد و فحشا” و “تحریک به اتهام” این بازیگر متهم شده است. و تحریک مردم به اعمال خشونت آمیز».

فیلم تهدید پلیس صادقی

بگذریم که بازی امیرعلی در بیهماگان با یک ویدئو سروصدا به پا کرد. همه چیز از اول فیلم تهدید پلیس صادقی او شروع کرد. محمد صادقی بازیگر صبح بیدار می شود و هر چه از دهانش خارج می شود به مأموران می گوید و حتی آنها را به مرگ تهدید می کند.

محمد صادقی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون که بیشتر با بازی در نقش «امیرعلی» در سریال بی همگان شناخته می شود، چند روز پیش به دلیل انتشار ویدئوهایی در اینستاگرام بازداشت شد.

جنایت محمد صادقی فاش شد

پیش از این تصاویر غیرعادی از چهره این بازیگر با ناخن های براق و آرایش شده بسیار به چشم می آمد. اما این بار مأموران را به مرگ تهدید کرد و آنها را دستگیر کرد. زیر ویدیوی محمد صادقی در حال تهدید ماموران نیروی انتظامی و فیلم دستگیری محمد صادقی توسط ماموران با عکس رژ لب روی و جلوی آینه از خودت عکس بگیر ببین

ویدئو: اظهارات محسن افشانی برای محمد صادقی

جنایت محمد صادقی فاش شد
واکنش محسن افشانی به تهدید پلیس صادقی، جنایت محمد صادقی مشخص شد

پشت صحنه فیلم لحظه دستگیری محمد صادقی

محمد صادقی بازنشسته پیش از موعد کاربران را به استفاده از سلاح سرد دعوت کرد. قبل از اینکه ببینی فیلم دستگیری بازیگر بیشمگان توسط ماموران شما دعوت به بازدید فیلم تهدید پلیس صادقی که یک فیلم دلیل این دستگیری انجام شد، ما انجام می دهیم:


در این ویدئو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شد، محمد صادقی با لاک ناخن و گوشواره زنانه، نیروهای پلیس فراجا را به دلیل انجام وظیفه تهدید به کشتن می کند.

دیلی فوتبال نوشت:

این فیلم پلیس را به قتل محمد صادقی بازیگر تلویزیون تهدید می کند. در اینستاگرام منتشر شد.

جنایت محمد صادقی فاش شد
جنایت محمد صادقی فاش شد

برخی رسانه ها می گویند:

وی پس از معرفی به ماموران، با بالا رفتن از بالکن خانه تهدید به خودکشی کرد اما در نهایت تسلیم پلیس شد.

فیلم لحظه دستگیری محمد صادقی را با هم ببینیم:


تسنیم نوشت:

محمد صادقی; این بازیگر که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود تیم های پلیس را تهدید کرده بود توسط ماموران پلیس آگاهی تهران در منزلش در شرق تهران دستگیر شد.

بر اساس این خبر، صادقی 38 ساله وقتی متوجه حضور ماموران شد و قصد داشت خود را از طبقه سوم به پایین پرتاب کند، با حضور آتش نشانی و مقامات قضایی از تصمیم خود منصرف شد.

ویدئوی جدیدی از دستگیری محمد صادقی را مشاهده کنید:


با هم نگاهی می اندازیم به اولین عکس محمد صادقی پس از دستگیری:

جنایت محمد صادقی فاش شد + فیلم لحظه دستگیری

عکس غیر قانونی محمد صادقی

رهایی عکس محمد صادقی بازیگر بی همگان مدل رژ لب و گوشواره زن و آرایش او برای چند ساعت در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت و با واکنش های زیادی از سوی کاربران مواجه شد.

به تازگی محمد صادقی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بی همگان عکسی از او با رژ لب در پست جدیدش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته است:

ما سانسور نمی خواهیم

عکس محمد صادقی با دامن

عکس محمد صادقی با دامن
عکس محمد صادقی با دامن

صفحه اینستاگرام محمد صادقی

در زیر یک تصویر است گریم محمد صادقی شما تماشا می کنید:

عکس غیر قانونی محمد صادقی
گریم محمد صادقی

این عکس یک ساعت پیش بود صفحه اینستاگرام محمد صادقی اما بازتاب این موضوع همچنان در میان کاربران فضای مجازی از جمله اینستاگرام و توییتر گسترش یافته و بازخوردهای منفی زیادی را به دنبال داشته است.

عکسی متفاوت از محمد صادقی را در ادامه مشاهده می کنید:

جنایت محمد صادقی فاش شد + فیلم لحظه دستگیری
عکس محمد صادقی بازیگر بی همگان

فیلم بازی محمد صادقی با سگ را ببینید:


بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مشاهیر و اخبار هنرمندان ترک دیدن. فراموش نکنید که نظرات خود را در مورد این خبر در نظرات بنویسید.

نظر شما در مورد جنایت محمد صادقی فاش شد چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا