اخبار روز

قتل صاحب یک سوپرمارکتی در مشهد به دست جوان ۲۱ ساله خارجی! | عکس

با گزارش جنایتی وحشتناک به قاضی ویژه قتل عمد در مشهد، تحقیقات میدانی آغاز شد و بازبینی دوربین‌های مداربسته، هویت ضاربی که یک جوان ۲۱ ساله به نام “محمدرضا-ه” بود، مشخص شد.

در چهاردهم شهریور، این جنایت وحشیانه در خیابان مهرورز منطقه گلشهر مشهد اتفاق افتاد. در آن شب، جوانی از خودروی تیبا پیاده شد و وارد خواربار فروشی شد.

در همان لحظه، جوان دیگری هم پشت سر وی وارد فروشگاه شد، اما به زودی جوان تیبا، که یک کارد خون‌آلود در دست داشت، از فروشگاه بیرون آمد و به سمت خودروی تیبا رفت. در اینجا، مشتری دیگری که در فروشگاه بود نیز، از ترس پا به فرار انداخت. در اعتراف خود، جوان تبعه خارجی علت این جنایت را شرح داد.

همزمان اهالی وکسبه در خیابان مهرورز با شنیدن صدای درگیری به خواربارفروشی مراجعه کردند و مردی 30 ساله با سر خون آلود را مشاهده کردند که بر اثر اصابت چاقو از ناحیه گردن به شدت مجروح شد. دقایقی بعد «سجاد ز» به بیمارستان شهید هاشمی نژاد منتقل شد که بر اثر خونریزی شدید و عوارض ناشی از ضربه چاقو مهاجم جوان جان باخت.

قتل صاحب یک سوپرمارکتی در مشهد به دست جوان ۲۱ ساله خارجی! | عکس

با گزارش این حادثه هولناک به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، تحقیقات میدانی همان شب با حضور قاضی دکتر دکتر آغاز شد. صادق صفری در مرکز درمانی محل وقوع جنایت و مشخص شد که علاوه بر ضارب، پسر و دختر جوان دیگری نیز در خودروی تیبا نشسته اند. به همین دلیل قاضی شعبه 208 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب دستورات ویژه ای برای تعیین محل اختفای متهمان و دستگیری آنها صادر کرد. از سوی دیگر با بررسی دوربین های مداربسته هویت مهاجم خارجی که جوانی 21 ساله به نام «محمدرضا-ح» بود مشخص شد.

با توجه به دستور سرهنگ کارآگاه جوادشفیع‌زاده، گروه تخصصی اداره جنایی به پی‌گیری سرنخ‌های موجود در ردیابی قاتل پرداختند. بررسی‌های انجام شده نشان داد که مقداری پس از جرم، مظنون به قتل بصورت شبانه به سمت تهران حرکت کرده است و مشخص شده که قصد خروج از کشور را دارد. در نتیجه، مشخصات فرد مورد نظر به تمامی مراکز نظامی و انتظامی اعلام شد.

پس از چند روز، با هماهنگی‌های قضایی و انتظامی، پلیس به نتیجه رسید و مظنون به قتل در حین خروج از کشور در مرزهای غربی دستگیر و به مشهد منتقل شد. در دادگاه و پس از انجام بازجویی‌های فنی توسط قاضی دکتر صفری، متهم به نام محمدرضا-ه اعتراف کرد که به همراه دوستش علیرضا و دوست دخترش، مشروبات الکلی مصرف کرده و سپس برای خرید بنگ، به خیابان مهرورز رفته بودند. وقتی که به خواربارفروشی رسید، از خودرو پیاده شد و در همانجا با فرد دیگری به نام عباس قناری که قبلاً آشنا بود، ملاقات کرد.

جنایات مشهد / قتل مرد سوپرمارکت توسط یک خارجی (+ عکس)

در آن زمان یک چک 50 هزار تومانی به «سجاد» دادم تا «پاپ» به من بدهد، اما او مشغول صحبت با عباس قناری بود و موضوع را فراموش کرد. دوستانم در ماشین منتظرم بودند و دوباره به سجاد تذکر دادم که به من ضربه بزند. اما او ادعا کرد که به من “بنگ” داده است. این موضوع منجر به بحثی بین ما شد که ناگهان من را آزرده خاطر کرد.

در این هنگام از شدت عصبانیت چاقو را از زیر پیراهنم بیرون آوردم و به او ضربه زدم اما او طفره رفت و ضربه دوم را بین کتف و گردنش زدم که باعث پاشیدن خون شد و از ترس فرار کردم. آن شب پس از پیاده کردن دختر جوان و دوستم، با خودروی دیگری به سمت تهران حرکت کردم، اما قصد داشتم از طریق ترکیه به کشورهای اروپایی بروم که در مرز غربی دستگیر شدم…

یک جوان ۲۱ ساله و تبعه خارجی، به شدت پشیمان بود، در حالی که در مورد جزئیات جنایتی وحشتناک خود با سرپرست پرونده، سروان آرمین منفرد گفتگو می‌کرد. او به عنوان کارگر گچکار معرفی شد و اظهار کرد که در روزی ۳۰۰ هزار تومان کار می‌کند. اما به دلایلی که خودش هم نمی‌فهمید، در یک لحظه خشم به وجود آمد و این جنایت وحشتناک را ارتکاب کرد.

با دستور قاضی ویژه، این جوان به جرم قتل عمد، تحت نظر کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا تمام جنبه‌های این رویداد تکان‌دهنده و ادعاهای وی، به دقت بررسی شود. این متن اصلاح و بازنویسی شد تا به بهترین شکل ممکن باشد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا