اخبار روز سینما

جمله جالب بایدن خطاب به رئیس واگنر: اگر من جای پریگوژین بودم، مراقب آنچه می خوردم بودم

پس از شورش نافرجام، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، به واگنر، یوگنی پریگوژین، رئیس شبه نظامیان روسیه هشدار داد که ممکن است در خطر باشد و مراقب آنچه می خورد باشد.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که یوگنی پریگوژین، رئیس گروه واگنر، پس از شورش ماه گذشته وابسته به وی و تصرف کوتاه مدت یک پایگاه نظامی روسیه، ممکن است در خطر باشد.

روز پنجشنبه به وقت محلی، رئیس جمهور ایالات متحده در یک کنفرانس مطبوعاتی در هلسینکی پس از سفر به سه کشور اروپایی، خطاب به یوگنی پریگوژین، رئیس گروه واگنر، بر مراقبت از فرمانده شورشیان روسی تأکید کرد. نمی‌دانم پریگوژین کجاست یا برنامه‌هایش چیست، اما اگر جای او بودم، مراقب چیزی بودم که می‌خورم. من به منوی غذایی خود بیشتر توجه می کنم.”

رئیس جمهور آمریکا همچنین روسیه را به دخالت در انتخابات آمریکا متهم کرد و گفت: روسیه در انتخابات آمریکا دخالت می کند. بایدن در عین حال اعتراف کرد که احتمال جدی استفاده پوتین از سلاح هسته ای وجود ندارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا