اخبار روز سینما جهانعمومی

بریزو بپاش “مگان مارکل” در روز تولدش!/ عکس

مگان مارکل که همراه با همسرش، چندی پیش از سلطنت انگلستان، کناره گیری کرد به تازگی یک تولد لاکچری برگزار کرده که در ادامه خواهید دید.
جشن تولد مگان مارکل در یک رستوران بزرگ و باشکوه برگزار شده است. علیرغم عادت‌هایش، او این بار به جای لباس شیک و مجلل، یک لباس تولد با یقه باز انتخاب کرده بود که مورد توجه قرار گرفت. به مناسبت ۴۲ سالگی مگان، پرنس هری و او به یک رستوران ایتالیایی در نزدیکی خانه‌شان رفتند. این رستوران، یکی از مکان‌های مورد علاقه کورتنی کارداشیان، الن دی جنرس و ستارگان معروف هالیوود است.

لباس تولد عروس سابق سلطنتی

جشن تولد مگان مارکل در یک رستوران شیک / شورش لباس تولد دوست دختر سلطنتی سابق! + عکس

مگان مارکل و هری در آستانه طلاق؟

مگان مارکل در 4 آگوست 1981 به دنیا آمد، او همسر شاهزاده هری، پسر پادشاه انگلیس است. آنها از خانواده سلطنتی جدا شده اند. برخلاف ادعای رسانه ها مبنی بر وجود تنش بین زوجین و احتمال طلاق آنها، به نظر می رسد که این زوج همچنان در رابطه صمیمی هستند.

جشن تولد مگان مارکل در یک رستوران شیک / شورش لباس تولد دوست دختر سلطنتی سابق! + عکس

داستان آشنایی هری و مارکل

هری و مگان در اوایل ماه جولای ۲۰۱۶ از طریق یک دیدار تصادفی با یکدیگر آشنا شدند. در اولین مصاحبه تلویزیونی پس از اعلام رسمی نامزدی، هری در شبکه BBC از اسرار آشنایی خود با مگان رونمایی کرد. او گفت: “در واقع، ما توسط یک دوست مشترک به یکدیگر معرفی شدیم” (بعضی رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که دوست هری، وایولت وان وستنهولز است که آنها را با یکدیگر آشنا کرده است. اما برخی دیگر حدس می‌زنند که آن شخص، طراح معروف مد و لباس، میشا نونوو بوده است).

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا