اخبار روز سینما

کیک جشن تولد محسن ابراهیم زاده چقدر قشنگه!/ محسن در آغوش یک زن جوان دیده شد!/ عکس

اینستاگرام محسن ابراهیم‌ زاده با انتشار عکسی از جشن تولدش که در آغوش خواهرش است منتشر شده است. محسن ابراهیم‌ زاده (متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۶) خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای سبک پاپ اهل ایران است.

جشن تولد مجلل محسن ابراهیم زاده

جشن تولد محسن ابراهیم زاده / خواننده در آغوش یک زن جوان + عکس

اعتراض به کنسرت محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده، خواننده ۳۵ ساله ایرانی که با آهنگ “دونه دونه” به شهرت رسید و این آهنگ را نیز در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای تیم پرسپولیس اجرا کرد. در کنسرت ارومیه که در بهار امسال برگزار شد، او با مشکلاتی مواجه شد. حالت بد او باعث شد و پس از پایان کنسرت، به بیمارستان منتقل شود. بر اساس گفته‌های حاضران در سالن، شرایط مناسبی برای اجرای روی استیج وجود نداشته و مخاطبین اعتراض کرده و خواستار بازپس‌گیری هزینه بلیت‌های خود شده‌اند.

اولین کنسرت محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم‌ زاده برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ توانست اجرای زنده را تجربه‌ کند. اما در شهریور سال ۱۳۹۴ ، به‌صورت حرفه‌ای در کرج بر روی صحنه رفت. دومین کنسرت وی نیز در تهران و در بهمن سال ۱۳۹۶ بود ، که بلیت این کنسرت در کمتر از پنج ساعت فروش رفت و یک رکورد جدید ثبت کرد. در سال ۱۳۹۷ محسن ابراهیم‌زاده خواننده رسمی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ میان تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ورزشگاه آزادی شد. همچنین در همان سال نیز موفق به اجرای ۳۱۲ سانس کنسرت در سراسر ایران شد ، و رکورد را شکست. در سال ۱۳۹۸ ، دولت کانادا برای اجرا در این کشور از او تقدیر کرد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا