اخبار روز

فعالیت خطوط اتوبوس مدرسه به چه صورت است؟ /آدرس

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درباره فعالیت خطوط اتوبوس سرویس مدرسه  اظهاراتی ارائه کرد و گفت: جانمایی ۲۰ خط برای دانش آموزان تدارک دیده شده است.

به گزارش پی ام آپ، احسان تقدسی در گفت وگو با پی ام آپ، درباره راه اندازی خط «اتوبوس مدرسه» اظهار کرد: تجربه سال های اخیر نشان داده است که دانش آموزان از داشتن مسیر اتوبوس مدرسه و به تبع آن در سال تحصیلی جدید راضی هستند. مانند سال های گذشته در گذشته در 20 خط اتوبوس هایی برای جابجایی دانش آموزان قرار دادیم که با نام اتوبوس مدرسه فعالیت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه اتوبوس مدرسه مخصوص دانش آموزان است و در خطوط اتوبوسرانی فعلی فعال هستند و قرار نیست ایستگاه خاصی برای آنها ساخته شود، افزود: این اتوبوس ها با نصب برچسب از اتوبوس های دیگر جدا شده و ساعت کار آنها نیز می باشد. متفاوت است، بنابراین اتوبوس های مدرسه در ابتدا و انتهای فعالیت مدارس به ایستگاه های تعیین شده نزدیک مراکز آموزشی اعزام می شوند و دانش آموزان را جابجا می کنند.

تقدسی با اشاره به سرویس دهی اتوبوس مدرسه به مدارس و مراکز آموزشی در مسیرهای مشخص شده، تاکید کرد: زمانی که سرویس دهی با «اتوبوس مدرسه» انجام می شود، تنها دانش آموزان می توانند از این اتوبوس ها استفاده کنند.

فعالیت خطوط اتوبوس مدرسه به چه صورت است؟ /آدرس


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا