اخبار روز سینما

افشای جزئیات بیشتر درباره فیلم Final Destination 6 در آستانه انتشاز تریلر این فیلم! / گسترش جهان ترسناک فرنچایز بیش از پیش!

سری فیلم های مقصد نهایی که جز ژانر وحشت به حساب می آید، تا کنون در  ۵  قسمت منتشر شده است. این فیلم به نام‌های مقصد نهایی ۱, مقصد نهایی ۲, مقصد نهایی ۳, مقصد نهایی ۴ و مقصد نهایی ۵ ساخته شده‌است. قسمت‌های اول و سوم آن را جیمز ونگ کارگردانی کرده و قسمت‌های دوم و چهارم آن را دیوید آر.الیس کارگردانی کرده‌است و به تازگی قسمت 6 ام آن در حال ساخت است.

حالا که چیزی به انتشار تریلر و اعلام تاریخ نهایی اکران فیلم باقی نمانده، یکی از عوامل جزئیات بیشتری درباره فیلمنامه مقصد نهایی 6 منتشر کرد.

خالق مقصد نهایی اذعان می کند که مقصد نهایی 6، جهان ترسناک فرنچایز را فراتر از آنچه تاکنون کشف شده است، گسترش خواهد داد.

جزئیات بیشتر درباره فیلمنامه مقصد نهایی 6

به گفته جفری ردیک، خالق Final Destination، Final Destination 6 دنیای ترسناک را فراتر از هر چیزی که قبلاً کشف شده است، خواهد برد. همراه با جیمز وانگ و گلن مورگان، ردیک فیلمنامه فیلم اصلی سال 2000 را بر اساس فیلمنامه ویژه یک تهیه کننده برای قسمتی از The X Files توسعه داد.

سریال مقصد نهایی بر روی افرادی تمرکز دارد که از تراژدی های وحشتناک فرار می کنند. با اجرای Final Destination 6، همراه با کارگردانان مشترک Freaks، Zach Lipovsky و Adam B. Stein، سازندگان سریال به روزنامه  Collider گفتند که چگونه این سریال شروعی تازه و متمایز شدن از دیگر افراد خواهد داشت.

اطلاعات جدید از مقصد نهایی 6

جزئیات بیشتر درباره فیلمنامه مقصد نهایی 6
اطلاعات جدید از مقصد نهایی 6

در حالی که اجزای اصلی مانند مرگ تقلب و مرگ‌های الهام گرفته از روب گلدبرگ در فصل آینده باقی خواهند ماند، Final Destination 6 فراتر از افزودن یک قانون جدید به سری است و در عوض لایه ای اضافه می کند که می تواند فرنچایز را به طور کامل تغییر دهد. تغییر می کند

کارگردان این فیلم در سخنانی گفت:

گسترش دنیای مقصد نهایی وجود دارد که من فکر می کنم طرفداران واقعاً به آن علاقه مند خواهند شد و قطعاً آنها را دوست خواهند داشت. وقتی می گویم لایه ای اضافه نمی کند، منظورم این نیست که اگر فقط یک نفر را برای خود بکشید، زنده خواهید ماند. این لایه عمیق تری از داستان را نشان می دهد و به نوعی آن را واقعا جالب می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا