اخبار روز سینما

جزئیات انتقال سردار آزمون به باشگاه رم; واکنش مورینیو به استقبال ایرانی ها در فرودگاه رم [+فیلم]

انتقال سردار آزمون به رم او خبر را داد. در آینده با فیگار همراه باشید زیرا مورینیو به استقبال ایرانی ها در فرودگاه رم واکنش نشان می دهد.

با توجه به صحبت های انجام شده بین باشگاه رم ایتالیا و بایر لورکوزن، آلمان توافقی برای انتقال قرضی سردار آزمون به رم سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن باشگاه لورکوزن آلمان پس از این توافق به تیم رم پیوست. این تغییر تیم زیر نظر ژوزه مورینیو سرمربی رم خواهد بود. این خبر را سردار آزمون در گفت وگو با ایسنا تایید کرد.

انتقال سردار آزمون به رم

سردار آزمون روم

سردار آزمون به زودی انتقال خود به آ اس رم را تکمیل خواهد کرد. اما در شروع کارش در پایتخت ایتالیا باید خودش را به هواداران جالوروسی ثابت کند و دل آنها را به دست آورد. متاسفانه بسیاری از هواداران رم از انتقال این بازیکن ایرانی به خصوص در ایتالیا استقبال نکردند.

صحبت های مورینیو در مورد سردازمون

مورینیو سرمربی پرتغالی در ابتدا گفت:

“ما در شرایط سختی قرار داریم زیرا مهاجم مورد علاقه خود را به دست نیاوردیم. تیاگو پینتو به من پیشنهاد داد که به سردار آزمون فکر کنم. اگر او آماده باشد می تواند به ما کمک کند. پینتو همچنین گفت که به مهاجم دیگری به جز آزمون نیاز داریم و او به این تیم خواهد پیوست. تیم ما را خوشحال می کند، به خصوص اگر بازیکن با کیفیتی باشد. من آرام هستم و مشتاق به روز رسانی های بیشتر هستم.”

در زیر مورینیو درباره حضور لوکلکو و سردار آزمون صحبت کرد می گوید:

خوشحالم که باشگاه به من گفت پس از انتقال سردار آزمون با یک مهاجم دیگر قرارداد خواهیم داشت. در حال حاضر اظهار نظر در مورد تست برای من سخت است زیرا او هنوز قراردادی امضا نکرده است. حدس بزنید در مورد لوکاکو چه خواهم گفت؟

اولین ویدیو از صحبت های ژوزه مورینیو درباره حضور سردار آزمون در باشگاه رم

ویدئویی از صحبت های مورینیو درباره حضور سردار آزمون در رم:

نارضایتی اکثریت هواداران رم از انتقال سردار آزمون به جالوروسی

وقتی پیام های هواداران خارجی رم در شبکه های اجتماعی این باشگاه را بررسی می کنیم، مشخص می شود که بسیاری از هواداران از انتقال سردار آزمون ناراحت هستند. بعد از دو ماه انتظار اعلام کردند که سردار آزمون آن متجاوز مورد انتظارشان نبود. علاوه بر این، آمار نسبتا ضعیف در باشگاه لورکوزن یکی از دلایلی است که هواداران جالوروسی از این انتقال راضی نیستند.

آنها همچنین ابراز نگرانی می کنند که سردار آزمون ممکن است تجربه ناموفقی مانند الدور شومورودوف در تیم مورینیو داشته باشد. همچنین مقایسه سبک بازی و ملیت او با این بازیکن ازبکستانی نیز از دیگر دلایل نگرانی اوست.

ویدئوی استقبال ایرانیان از سردازمون در فرودگاه رم

سردار آزمون شب گذشته به همراه همسرش وارد فرودگاه رم شد و با تعدادی از هواداران این باشگاه که آنها را تا فرودگاه همراهی کردند عکس یادگاری گرفت.

نکته جالب در این استقبال این بود که تعدادی از هواداران ایرانی این باشگاه در فرودگاه حضور داشتند و از سردار آزمون خواستند تا برای هواداران ایرانی این باشگاه پیامی ارسال کند. سردار همچنین گفته که «نباید آسیب ببینند و باید حمایت شوند». اطلاعات حاکی از آن است که قرارداد سردار آزمون با رم به صورت قرضی است و در صورت توافق طرفین ممکن است این قرارداد دائمی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد انتقال سردار آزمون به رم چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا