اخبار روز

5300 خودرو به دلیل پوشاندن پلاک جریمه شدند!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، سرهنگ احسان مومنی اظهار داشت: در هفته گذشته حدود 5 هزار و 300 وسیله نقلیه بدلیل پوشش پلاک اعمال قانون شدند که علاوه بر آنکه مبلغ 60 هزار تومان جریمه برای آنان در پی داشت به کلاس های آموزشی نیز اعزام شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در واقع تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ روزانه 886 وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت که رانندگان آنان بدین صورت تخلف پوشش پلاک انجام داده بودند را جریمه و رانندگان را به کلاس های آموزشی هدایت نمودند .

سرهنگ مومنی افزود: همچنین 138 دستگاه موتورسیکلت در هفته گذشته بدلیل اینکه پلاک آنان توسط راکبین موتورسیکلت دستکاری و مخدوش و دیگر قابل رویت توسط پلیس نبود متوقف و به پارکینگ منتقل شدند .

وی گفت: دستکاری شماره پلاک تخلف محسوب نمی شود و جرم محسوب می شود. زیرا پلیس چندین بار در این خصوص و برخورد با این تخلف خاص که از سوی برخی انجام می شود اطلاع رسانی کرده و عواقب این تخلف را گوشزد نموده است.

وی افزود: در هفته جاری برنامه ای برای تشدید برخورد با پلاک گذاری داریم و همکارانم در صورت مشاهده این تخلف به طور جدی به آن رسیدگی می کنند چرا که دستکاری و پوشش پلاک خط قرمز پلیس و خواسته شهروندان است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا