اخبار ورزشی

جرارد: تصمیم گرفتم پیشنهاد تسویه حساب را رد کنم

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول پس از اخراج از تیم استون ویلا در لیگ برتر در اکتبر گذشته و نتایج ضعیف، همچنان بدون تیم است.

معامله عربستان می خواست از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و به جرارد پیشنهاد سرمربیگری جدید آنها را داد. ملی پوش سابق انگلیس برای بررسی جزئیات این پیشنهاد به عربستان سعودی سفر کرد و پس از بررسی دقیق تصمیم گرفت این انتقال را رد کند.

وی گفت: من را به آنجا دعوت کردند تا پیشنهادشان را بررسی کنم، از چند روز گذشته به آن نگاه کردم اما تصمیم گرفتم این پیشنهاد را قبول نکنم.

جرارد پس از سقوط لستر به چمپیونشیپ با این باشگاه در ارتباط بود، اما روباه ها هفته گذشته انزو ماریسکا به عنوان سرمربی آنها معرفی شد. این بازیکن ایتالیایی تصمیم گرفته است که دستیار مربی منچسترسیتی را کنار بگذارد و به این ترتیب چالش جدیدی را در ورزشگاه کینگ پاور تجربه کند.

جرارد در حال حاضر به دنبال فرصتی برای از سرگیری دوران مربیگری خود است، زیرا تنها یک پیروزی در 9 بازی اخیر خود در لیگ برتر با استون ویلا کسب کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا