اخبار روز سینما

جذابیت و سادگی پریناز ایزدیار با این عکس میتوانید ببینید! /خانم بازیگر بدون عمل هم زیباست!

به نقل از شمانیوز، پریناز ایزدیار از بازیگران مطرح کشورمان است. پریناز ایزدیار  با سریال زمانه معروف بود. پریناز ایزدیار  متولد 1364 است. اصالت پریناز ایزدیار بابلی است. پریناز ایزدیار  در بسیاری از فیلم ها و سریال ها نقش های درخشانی را ایفا کرده است.

جذابیت و سادگی پریناز ایزدیار با این عکس میتوانید ببینید! /خانم بازیگر بدون عمل هم زیباست!

خانم ایزدیار علاقه زیادی به ورزش دارد و قبل از فیلمبرداری سریال زمانه مرتب به باشگاه می رفت اما اکنون به دلیل مشغله زیاد در خانه ورزش می کند.

یکی از خصوصیات رفتاری بارز پریناز ایزدیار این است که در برخورد با مسائل مختلف طرفدار روابط پیچیده و سیاست رفتارهای عجیب نیست و ترجیح می دهد احساسات واقعی خود را نشان دهد. او عاشق دریا، راه رفتن در ساحل و گوش دادن به موسیقی است و از هر فرصتی برای رفتن به خانه پدری و دریا استفاده می کند.

پریناز ایزدیار یکی از بازیگرانی است که علاقه ای به جراحی زیبایی ندارد و طبیعی بودن چهره برایش اهمیت زیادی دارد. به نظر او جراحی زیبایی همه را شبیه هم می کند، بنابراین برای اینکه نقش هایش را از دست ندهد، جراحی زیبایی انجام نمی دهد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا