اخبار روز سینما

جدیدترین جنجال بازیگری،گلشیفته فراهانی! /اکران فیلم ترسناک هود ویچ با بازی گلشیفته فراهانی

به گزارش پی ام آپ، گلشیفته فراهانی بازیگر فیلم ترسناک فرانسوی در مقابل دنیس لاوانت با واکنش شدید کاربران مواجه شد.

گلشیفته فراهانی با دنیس لاوانت در یک فیلم ترسناک فرانسوی همبازی است. این اثر دلهره آور با عنوان « هود ویچ» به کارگردانی سعید بلکت بیا; این اولین فیلم بلند این فیلمساز جوان با استعداد است.

هود ویچ درباره زنی با بازی گلشیفته فراهانی است که با قاچاق حیوانات عجیب و غریب و فروش کالاهای غیرقانونی دیگر امرار معاش می کند.

وی یک برنامه یا اپلیکیشن برای ارتباط مشتریان با شفادهندگان عرفانی مارابوت (مبلغ یا مرشد مذهبی) توسعه می‌دهد. در جریان این فرآیند، یکی از مشتریان با مشکلاتی روبرو می‌شود که می‌تواند به قیمت جان او و پسرش پایان یابد و باعث انتشار حالتی غم‌انگیز شود.

 شرکت «دبلیو‌‌تی‌فیلمز» در پاریس، حق فروش بین‌المللی این اثر هیجان‌انگیز را بدست آورده است. هود ویچ توسط شرکت‌های «آیکونوکلاس» و «لی‌لی فیلمز» تولید شده است.
به گفته گرگوری چمبت، از مدیران شرکت دبلیوتی‌فیلمز، اثری قابل توجه با جنبه های اجتماعی و فمینیستی خاص است. در پی پایان اپیدمی کرونا و احیای سینماها، این شرکت برنامه ریزی دقیقی برای پخش فیلم در سبک های مختلف سینمایی در فرانسه و سایر کشورهای جهان دارد.خبر ساخت این فیلم ترسناک با بازی گلشیفته فراهانی است. در شرایطی رسانه ای شده است که طرفداران این هنرمند ایرانی بی صبرانه منتظر هستند فیلم دوم «استخراج» یا «استخراج» آغاز می شود.

شبکه اینترنتی «نتفلیکس» این هفته تبلیغ جدیدی برای «خروج ۲» منتشر کرد که با استقبال خوبی در شبکه های اجتماعی مواجه شد. این اثر حادثه ای از 16 ژوئن از طریق نتفلیکس در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا