اخبار روز سینما

جدیدترین تریلر فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد. اجرای هنری کویل با شمشیر!

ما سعی کردیم در مقاله جدیدترین تریلر فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد. اجرای هنری کویل با شمشیر!

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

آخرین تریلر فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد. در این تریلر که جدیدترین تریلر این سریال مهیج است شاهد صحنه های غم انگیز ناب و شخصیت پردازی های بی نظیر هستیم.

آخرین تریلر فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد. نتفلیکس جدیدترین تریلر سریال Witcher را منتشر کرده است که شامل صحنه های ترسناک و کمتر دیده شده است. این سریال در سال های اخیر بسیار محبوب شده است و از صحنه های اکشن بی نظیری استفاده می کند که شاید در کمتر فیلمی دیده باشید. در ادامه می توانید آخرین تریلر فصل سوم این سریال هیجان انگیز را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: تاریخ پخش فصل سوم سریال ویچر مشخص شد [+تریلر]

آخرین تریلر فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد

فصل سوم سریال Witcher – The Witcher آخرین فصلی خواهد بود که هنری کویل در نقش گرالت از ریویا بازی می کند و اخیرا آخرین کلیپ این فصل منتشر شده است که در آن شاهد نبردی خونین هستیم. فصل سوم سریال Witcher شامل دو قسمت خواهد بود که پخش قسمت اول با پنج قسمت از 29 ژوئن تا 8 جولای آغاز می شود. قسمت دوم این فصل که از سه قسمت تشکیل شده است از 27 جولای تا 5 آگوست منتشر می شود.

آخرین تریلر فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد

سریال Witcher یکی از محبوب ترین آثار سال های اخیر است. شرکت نتفلیکس با بوده است صحنه های اکشن طراحی منحصر به فرد و خارق العاده شخصیت یکی از موردانتظارترین سریال های مخاطب است. در این سریال، هنری کویل نقش گرالت ریویا، یک شکارچی ماوراء طبیعی را بازی می کند. فصل سوم سریال Witcher داستان سه قهرمان را روایت می کند که در دنیای وسیع قاره زندگی می کنند که در آن انسان ها، الف ها، جادوگران، گنوم ها و هیولاها برای بقا و شکوه در حال جنگ هستند و در چنین دنیایی هیچ چیز آسان نیست. . خوب و بد را تشخیص دهند سرنوشت آنها به یکدیگر گره خورده است.

ساخت فصل سوم سریال Witcher قبل از شروع پخش فصل دوم نتفلیکس تایید شد. در فصل دوم Geralt of Rivia، او معتقد بود که Yennefer با بازی Anya Chalotra در جنگ خونین سودان کشته شده است و سعی دارد شاهزاده سیریلا با بازی Freya Allen را به امن ترین مکان در ذهن خود ببرد. در آستانه گرفتن آن، که چیزی جز خانه کودکی او در کائر مورهن نبود. در حالی که پادشاهان، الف ها، انسان ها و شیاطین قاره در حال جنگ و نبرد بودند، این گرالت بود که باید از شاهزاده سیریلا در برابر چیزی خطرناک تر از این جنگ ها و دعواها محافظت می کرد. قدرت مرموزی که سیریلا در درون خود داشت.

در زیر آخرین کلیپ منتشر شده از فصل سوم سریال The Witcher را مشاهده می کنید. احساسات، خشونت و اضطراب در سراسر این کلیپ احساس می شود.

از جمله بازیگرانی که فصل سوم سریال The Witcher جوی بیتی، ایمون فارن، آنا شفر، مایانا بورینگ، رویس پیرسون و میمی ام.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آخرین تریلر فصل سوم سریال The Witcher چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید دو برابر اشتراک گذاری

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا