اخبار روز

جدیدترین خبر از قیمت دلار؛ دلار تا قبل از عید قربان، روند صعودی در پیش می‌گیرد یا نزولی؟

به گزارش پی ام آپ، ببررسی‌ها نشان می‌دهد که تعطیلی بازارهای همسایه به دلیل عید قربان، باعث کاهش فعالیت در بازار فردوسی شده است.

در روز گذشته، بازار ارز تهران شاهد استراحت قیمت دلار بود و اسکناس آمریکایی در روز دوشنبه نوسان محدودی را به ثبت رساند. همچنین در معاملات پشت خطی دیشب، بازیگران ارزی قدرت زیادی برای صعود قابل ملاحظه نداشتند.

به نظر می رسد معامله گران با انتشار خبر مبادله زندانیان و آزاد شدن پول های بلوکه شده از ایران تا حدودی محتاط شده اند و سعی می کنند هنوز اقدام به خرید نکنند.

البته تحقیقات نشان می دهد که تعطیلی بازارهای همجوار به دلیل عید سعید قربان باعث شده روند معاملات در بازار فردوسی نیز با کندی مواجه شود.

به گفته کارشناسان فنی، اگر دلار آمریکا بالاتر از این محدوده تثبیت شود، این احتمال وجود دارد که به کانال 50 هزار تومانی حرکت کند.

اما در صورت عدم حمایت بازیگران ارزی از مرز مذکور، احتمال بازگشت به 48 هزار و 500 تومان و 48 هزار تومان تقویت می شود.

 

به هرحال، برخی از مردم با اشاره به تعطیلی بازارهای همسایه در روزهای عید قربان، معتقدند که بازار ارز تهران توان قابل توجهی برای صعود ندارد و ممکن است در یک بازه مشخصی تحت تاثیر نوسانات قرار گیرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا