اخبار ورزشی

جدبدترین رنکینگ پینگ‌پنگ بازان ایرانی در جهان مشخص شد!/ اسامی بازیکنان به ترتیب رنکینگ

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، فدراسیون جهانی تنیس، رنکینگ جدید بازیکنان خود را در ماه جولای اعلام کرد. بر اساس این رنکینگ، نوشاد عالمیان با هفت پله صعود در رده ۴۳ جهان قرار گرفت. او پس از درخشش در مسابقات کانتندر کرواسی، موفق به بهبود رتبه خود شده و اکنون به دنبال کسب سهمیه المپیک پاریس است.

همچنین، امیرحسین هدایی، دیگر بازیکن ملی‌پوش ایران، با کسب نتایج درخشان در مسابقات کانتندر زاگرب، ۱۱ پله صعود کرد و در جایگاه ۱۲۱ دنیا قرار گرفت.

نیما عالمیان، یکی از بازیکنان برتر پینگ پنگ ایران، با ۹ پله نزول در رنکینگ جهانی، در جایگاه ۲۰۲ دنیا قرار گرفت. همچنین، نوید شمس با صعودی ۳۶ پله‌ای به مکان ۲۲۹ دنیا رسید و نام خود را به عنوان یکی از بازیکنان برتر پینگ پنگ ایران به رخ دنیا کشید. او به عنوان نفر چهارم پینگ پنگ بازان ایران در رنکینگ جهانی قرار گرفت.

در این رنکینگ، امیرحسین هدایی و نوید شمس نیز با ۱۱ و ۳۲ پله ارتقای جایگاه، به ترتیب در جایگاه‌های ۱۱۰ و ۲۲۹ جهان قرار گرفتند. اما، نیما عالمیان و امین احمدیان با ۹ و ۹۵ پله نزول در رنکینگ جهانی، به ترتیب به رده‌ ۲۰۰ جهان سقوط کردند.

رده بندی بازیکنان به شرح زیر است:

رده بندی انفرادی مردان

43- نوشاد عالمیان (50)

121 – امیرحسین هدایی (132)

202- نیما عالمیان (193)

229- نوید شمس (261)

329- امین احمدیان (234)

رده بندی دونفره مردان

36 – نوشاد و نیما عالمیان (31)

147- نوید شمس و سجاد حسینی (175)

217- امین احمدیان و امیرحسین هدایی (۱۷۴)

رتبه بندی انفرادی زنان

282- الینا رحیمی (316)

300- فاطمه یاریسراجی (328)

516- ندا شهسواری (512)

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا