اخبار ورزشی

قطعی شدن جدایی ستاره خارجی از پرسپولیس!

مسئله اصلی در قطع همکاری با پریرا، قرارداد او با پرسپولیس برای فصل بعد به ارزش ۷۴۰ هزار دلار است. در صورتی که پرسپولیس نخواهد که پریرا باشگاه جدیدی بپیوندد و یا قرارداد بازیکن را فسخ کند، پریرا می تواند با شکایت به فیفا کل قرارداد خود را  بگیرد و البته باعث باز شدن یک پرونده جدید در مورد پرسپولیس می شود.

یکی از تلاش های پرسپولیس در فصل گذشته، جذب لئاندرو پریرا بود که به عنوان جانشین لوکادیا به تیم ملحق شد. با این حال، عملکرد او در ارتقای سطح تیم موثر نبود و به نظر می رسید که در برنامه های آتی سرمربی کاربردی ندارد. در حال حاضر، یحیی به دلیل عملکرد ضعیف پریرا، او را در ترکیب تیم خود نمی خواهد و قصد دارد با او قطع همکاری کند.

با این حال، مشکل اصلی در قطع همکاری با پریرا، قراردادی است که او برای فصل بعد با پرسپولیس دارد و به ارزش ۷۴۰ هزار دلار است. اگر پرسپولیس تصمیم دهد که پریرا را نخواهد، یا به صورت یکجانبه قرارداد بازیکن را فسخ کند، پریرا می تواند با شکایت به فیفا کل قرارداد خود را صحیح کند و باعث باز شدن یک پرونده جدید در مورد پرسپولیس شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، مدیران پرسپولیس تنها به صورت توافقی با پریرا قطع همکاری کنند تا دچار هرگونه دردسری نشوند. با توجه به عملکرد ضعیف پریرا در تیم، قطع همکاری با او برای پرسپولیس قطعی است و او در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا