اخبار ورزشی

هم استقلال و هم پرسپولیس در جریان نقل و انتقالات به دنبال این ستاره هستند!

ردپایی نشان می دهد که یکی از نام های یحیی گل محمدی و جواد نکونام علاقه مند به حضور در پرسپولیس است و استقلال کسی نیست جز سعید عزت اللهی.

سعید عزت اللهی در هر فصل نقل و انتقالات سال های اخیر مورد توجه هر باشگاه بزرگی بوده است. آرزوی هافبک انتخابی ادامه فوتبال خارج از ایران بوده است. اگرچه او در کنار تیم های باشگاهی خود درخشش چندانی نداشت اما تمایل چندانی برای حضور نداشت.

حالا با شروع فصل نقل و انتقالات بارها و بارها زمزمه هایی مبنی بر پیشنهادهای مختلف از سوی باشگاه های بزرگ ایران به سعید عزت اللهی شنیده می شود اما جالب اینجاست که به گفته فرهیختگان متوجه جدیت یحیی گل محمدی از همه موارد فوق شده است. . سالها در آرزوی جذب سعید استقلالی بود. البته محدودیت بودجه 20 هزار میلیونی باشگاه با احتساب فعالیت سپاهان و تراکتورسازی در بازار نقل و انتقالات، مانع بزرگی برای این انتقال و مذاکره با او خواهد بود.

گفته می شود یحیی گل محمدی برای فصل نقل و انتقالات امسال دو لیست سه نفره به نام های الف و ب به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده است. نام سعید عزت اللهی در اولین لیست او بود.

با توجه به برنامه ریزی مدیران باشگاه پرسپولیس برای حضور پررنگ در آسیا (علی رغم امیدواری به تایید مدارک مجوز حرفه ای در مراحل پایانی)، یحیی می خواهد با کمک مدیریت تیمی را در رده مدعیان قهرمانی، آسیایی تأسیس کند، به این نتیجه می رسند که به همین ترتیب نام سعید عزت اللهی در لیست بازیکنانی است که او می خواهد با آنها قرارداد ببندد.

عزت اللهی که تا این لحظه در زمین تیم ملی حضور داشته، مذاکره مستقیمی با باشگاه های مختلف نداشته و هنوز مشخص نیست چه برنامه ای برای آینده فوتبالی اش دارد. او در روزهای آینده قطعا به یکی از مهره های تاثیرگذار در بازار نقل و انتقالات تبدیل خواهد شد و از سوی دیگر گفته می شود جواد نکونام با سعید عزت الهی نیز مذاکراتی داشته است. رابطه نکونام و عزت الهی از زمان انتخاب خوب بود و سعید تا حدودی جایگزین او در انتخاب شد. گفته می شود جواد قبل از انتخاب رسمی به عنوان سرمربی استقلال، عزت الهی را برای خط هافبک استقلال در نظر گرفته بود. حالا باید منتظر ماند و دید کدام تیم برنده دربی سعید می شود؟ بدون شک حضور عزت الهی در خط هافبک استقلال یا پرسپولیس می تواند تعادل را به نفع آن تیم بر هم بزند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا