اخبار روز سینما

جانی دپ با غرامتی که از امبر هرد گرفت را چجوری خرج کرد؟

به گزارش سرخ نیوز، امبر هرد پس از گذشت یک سال بالاخره تصمیم گرفت مابقی غرامت میلیون دلاری را که پس از از دست دادن طلاق از جانی دپ به این بازیگر می پرداخت، بپردازد. این غرامت در واقع برای پرونده افترا جانی دپ علیه امبر هرد تعیین شد.

جدایی قضایی این زوج هالیوودی جنجال های زیادی به همراه داشت و واکنش های بی شماری را در پی داشت. اکنون، یک سال پس از این محاکمه ها، امبر هرد در مادرید زندگی می کند و جانی دپ سعی می کند زندگی آرامی را در مادرید داشته باشد. سالتو دارند

جانی دپ با غرامتی که از امبر هرد دریافت کرد چه کرد؟

جانی دپ خیلی سریع پول امبر هرد را خرج کرد!

به گزارش مجله پیپل، امبر هرد چندی پیش میلیون دلاری را که قرار بود به عنوان غرامت به جانی دپ بپردازد پرداخت کرد و این بازیگر هالیوودی به سرعت قصد داشت این پول را خرج کند و این مبلغ را به بهترین شکل ممکن خرج کرد و البته . البته مشخص نیست این تصمیم خودش بوده یا مشاور تبلیغاتی این ایده را به او پیشنهاد داده است.

در همین راستا مجله پیپل خاطرنشان کرد که جانی دپ این میلیون دلار را بین 5 موسسه خیریه مختلف به انتخاب خود تقسیم کرده و به هر یک از خیریه های ارائه دهنده خدمات در زمینه فیلمسازی 200 هزار دلار پرداخت کرده است. البته جای تعجب نیست که دپ تصمیم به انجام چنین کاری گرفت، اما برخی انگیزه های او را برای این کار زیر سوال برده اند.

جانی دپ با غرامتی که از امبر هرد دریافت کرد چه کرد؟

در مورد یکی از موفق ترین بازیگران هالیوود صحبت می کنیم که به هیچ وجه فقیر نیست. علاوه بر این، خرج کردن این پول برای یک موضوع شخصی مطمئناً او را مورد انتقاد قرار می داد و بنابراین تصمیم گرفت این مبلغ را صرف امور خیر کند.

حال با پرداخت این غرامت یک میلیون دلاری می توان گفت که پرونده جنجالی امبر هرد-جانی دپ برای همیشه بسته شده است. البته این هشداری است در مورد اینکه چگونه یک رابطه می تواند در طی چند سال کاملاً سمی شود. در عین حال، وقتی دو طرف اشتباهات زیادی در رابطه مرتکب شده اند، مقصر دانستن یکی از طرفین، راه درستی نیست. حتی اگر هیئت منصفه متوجه شد که امبر هرد دروغ می‌گوید، به این معنی نیست که جانی دپ مقصر نبوده است. او به اندازه امبر هرد مسئول عدم ترک شرایط وخیم زندگی در زمان مناسب بود.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا