اخبار روز سینما

جان سینا، سوپراستار هالیوود و کشتی گیر سابق، با اقدام مهربانانه خود دل هواداران را تسخیر کرد! /جزئیات

به گزارش قرمز نیوز، جان سینا، سوپراستار این روزهای هالیوود و کشتی گیر سابق، زمانی توانست با مهربانی باورنکردنی خود نسبت به پیرمردی دل هواداران را در سراسر جهان تسخیر کند. سینا در یک حرکت تشویقی که در فضای مجازی منتشر شد، با کمک یک سرباز بازنشسته نظامی به نام چارلز فیلیپس از یک سوپرمارکت در فلوریدا بازدید کرد. 

جان سینا در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 متوجه شد فیلیپس که یک افسر سابق ارتش بود، در یک فروشگاه آذوقه می خرید. جان سینا هزینه تمام خریدهای فیلیپس را بدون تردید پرداخت کرد. جان سینا برای اینکه این لحظه خاص تر شود، با این جانباز سلفی گرفت و او را به لبخند واداشت.

داستانی که به ما می گوید چرا جان سینا را دوست داریم

دختر چارلز فلیپس در توییتر خود نوشت:

جان مخفیانه صورت حساب پدرم را پرداخت کرد. حتی پدرم هم متوجه نشد تا اینکه صندوقدار به او گفت.

پدرم پشت جان سینا در صف صندوق ایستاده بود و شروع به صحبت کردند. پس از دیدن کلاه مخصوص پدرم، جان از او به خاطر خدماتش تشکر کرد و سپس مخفیانه کل صورتحساب خواربار فروشی را که حدود 100 دلار بود پرداخت کرد.

این تصویر دلچسب به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شد و توجه و تحسین طرفداران در سراسر جهان را به خود جلب کرد. در مصاحبه بعدی، دختر فیلیپس فاش کرد که پدرش چندین سال پس از مرگ همسرش با افسردگی دست و پنجه نرم می کرد. با این حال، به لطف اقدام جان سینا، فیلیپس دلیلی برای لبخند دوباره پیدا کرد.

البته جان سینا که نه تنها به خاطر مهارت ها و موفقیت هایش در کشتی، بلکه به خاطر فعالیت های بشردوستانه اش شهرت دارد، اولین بار نیست که نشان می دهد قلب بزرگی دارد. سخاوت و شفقت او الهام بخش طرفداران است و قدرت یک عمل ساده مهربانی را به ما یادآوری می کند.

داستانی که به ما می گوید چرا جان سینا را دوست داریم

جان سینا رکورد بیشترین آرزوهای برآورده شده را دارد

جان سینا برای شرکت در کمپین ادای احترام به سربازان و فداکاری همیشگی او به فرزندان و جانبازان ارتش زبانزد است و سالها لبخند و شادی را برای بسیاری از مردم به ارمغان آورده است. جان سینا رکورد قابل توجهی برای بیشترین آرزوهای برآورده شده از طریق بنیاد Make-A-Wish را در اختیار دارد.

ماجراجویی خارق‌العاده‌ای که جان سینا برای تحقق بخشیدن به رویاها انجام داد، با ورود او به کتاب رکوردهای جهانی گینس، از محدودیت‌های رینگ کشتی فراتر رفت. جان سینا از زمان آغاز به کارش در سال 2002، با برآورده کردن 650 آرزو، که همه آنها تا به امروز توسط کتاب رکوردهای جهانی گینس تایید شده است، اثری غیرقابل انکار از خود بر جای گذاشته است.

داستانی که به ما می گوید چرا جان سینا را دوست داریم

مقامات بنیاد Make-A-Wish تأیید کرده اند که جان سینا محبوب ترین سلبریتی است که می توان آرزو کرد. همچنین او تنها فردی است که می تواند بیش از 200 آرزو را برآورده کند. این دستاورد بی سابقه نشان دهنده تعهد وصف ناپذیر سینا به تحقق رویاهای کودکانی است که با بیماری سختی روبرو هستند.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا