اخبار ورزشی

ایران در بازی مقابل ازبکستان پیروز شد/ جام مسابقات آسیا

به گزارش پی ام آپ، تیم بانوان ایران آخرین دیدار خود را برگزار کرد مرحله دوم مسابقات جام چالش بانوان آسیایی امروز (جمعه دوم تیرماه) از ساعت پنج بامداد به وقت ایران به مصاف ازبکستان رفتند و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند.

ملی پوشان کشورمان که پیش از این از قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها بازمانده بودند، فردا برای فتح جایگاه پنجم تا هشتم به مصاف حریفان خود می روند. حریف ایران در پایان دیدارهای امروز مشخص می شود.

مهسا کدخدا (کاپیتان)، سودابه باقرپور، نگین شیرین تر، از ما گیج ناز دریس محمودیفاطمه خلیلی و نویسنده هاشمی در این دیدار ترکیب اصلی ایران بود.

محل اولین این دیدار با نقطه گذاری انتخابی کشورمان آغاز شد و از همان لحظه اول اختلاف امتیازی با رقیب خود ایجاد کرد. آنها با سرویس های خوب خود کار را برای رقیب سخت کردند و 25 بر 18 پیروز شدند.

که در شروع ازبکستان در ست دوم پیش افتاد اما تیم کشورمان بازی را به تساوی کشاند و در ادامه 16 بر 10 حریف را شکست داد. این اختلاف امتیاز تا پایان ست ادامه داشت و ایران 25 بر 17 پیروز شد.

تیم ها در شروع در ست سوم مسابقه دو طرفه داشتند اما در آینده تیم کشورمان با عملکرد خوب خود جلو آمد و اختلاف امتیازی با حریف ایجاد کرد. در نهایت حریف را با نتیجه 25 بر 18 شکست داد و 3 بر صفر پیروز شد.

منبع: ایرنا

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا