اخبار روز

ثبت نام وام های فوری برای متقاضیان از روز دوشنبه آغاز می شود

وام فوری هر بانک با سایر بانک ها متفاوت است. سپرده وام فوری در مهر ماه در بین انسان ها به اوج خود رسید. در مورد پرداخت وام های فوری به حساب گیرندگان حمایت شده، خبرهای خوبی وجود دارد. وام فوری این بانک شرایط بسیار خوبی دارد که می توانید از آن بهره مند شوید. بیشتر تحقیق کنید وام فوری ما پرداخت می کنیم

از زمان درخواست تا صدور کارت باید حداقل 3 ماه بگذرد تا فرد بتواند اعتبار لازم برای دریافت فاند را کسب کند. در پایان هر روز به ازای هر 100000 تومان باقی مانده از لحظه ثبت درخواست، 1 امتیاز از مشتری دریافت می شود و حداکثر تا 12 ماه امکان جمع آوری امتیاز وجود دارد.

نرخ سود در نظر گرفته شده برای این تسهیلات با توجه به تعداد امتیاز و مدت بازپرداخت 12، 15 و 18 درصد در سال است. مدت وام 12 تا 36 ماهه است.

سقف تسهیلات در طرح مروارید پنج میلیارد ریال با سود 23، 20 و 17 درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کنند. بانک مرکزی و پس از انقضای حداقل می توانید به مدت 6 ماه با رعایت شرایط از معافیت بهره مند شوید.

این طرح در قالب قرارداد مرابحه است و جامعه هدف افتتاح حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت کنندگان تسهیلات کلیه اشخاص حقیقی خواهد بود.

وام فوری بدون ضامن

به این ترتیب اشخاص حقوقی (سازمان ها و شرکت ها) نیز می توانند در ازای امتیاز دریافتی نسبت به افتتاح حساب طرح ویژه و ثبت نام کارکنان خود در بانک اقدام کنند.

بازپرداخت کلیه تسهیلات مربوط به پروژه به صورت اقساطی با اقساط ماهانه مساوی و متوالی انجام می شود.

علاوه بر این، پس از گذشت حداقل 6 ماه از افتتاح حساب، متقاضی می تواند امتیاز دریافت تسهیلات زیربنای این دستورالعمل را به دیگران منتقل کند.

هیچ محدودیتی برای انتقال امتیاز توسط افراد به افراد مختلف و قبول امتیاز از دیگران وجود ندارد.

به ازای هر 10 میلیون ریال در هر ماه، یک امتیاز به مشتری واریز می شود و مبنای محاسبه امتیاز، حداقل موجودی روزانه حساب ویژه طرح است.

این طرح برای پاسخگویی به نیاز تمامی مشتریان در نظر گرفته شده است و متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات با شعب بانک ملی ایران تماس بگیرند.

در طرح تسهیلات ترجیحی مهر در ایران می توانید با ایجاد حساب متوسط ​​با مدت زمان 3 تا 12 ماه تا سقف 200 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 5 سال وام دریافت کنید.

وام اضطراری جدید از دولت

وام اکسپرس بانک رسالت از آنجایی که بانک رسالت تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می کند و نیازی به مراجعه حضوری به بانک نیست، نیازی به اتلاف وقت و انتظار در صف های طولانی بانک نیست. بنابراین افراد زیادی به دنبال دریافت وام فوری از بانک رسالت هستند. اگرچه گرفتن وام از بانک رسالت آسان است، اما حداقل چند روز طول می کشد تا وام به حساب شما واریز شود.

اگر می خواهید از این بانک وام بگیرید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شرایط وام بانک رسالت را بررسی کنیم.

برای دریافت وام فوری از بانک رسالت در سال 1402 دو راه دارید:

شما در بانک رسالت سپرده دارید. در این صورت می توانید پس از ارزیابی تجهیزات و اعتبارسنجی (که هر دو به صورت آفلاین در اپلیکیشن iCup انجام می شود) برای وام خود اقدام کنید.

شما سپرده ای نزد بانک رسالت ندارید. در این صورت می توانید از خدماتی به نام «کارگزاری اعتبار» استفاده کرده و وام بگیرید.

کارمزد 2 درصد

به ضامن نیاز دارم، بله برای رتبه بندی اعتباری مناسب

حداقل و حداکثر دوره بازپرداخت به ترتیب 12 و 60 ماه است

شروع فوری ثبت نام اعتبار

در جدول شرایط وام بانک رسالت فوق، مشخصات این تسهیلات را برای ارائه به افراد اصیل درج کرده ایم. در بخش زیر این شرایط را با جزئیات بیشتری بررسی کردیم:

وام گیرنده باید در بانک قرض الحسنه رسالت حساب بانکی فعال داشته باشد.

ثبت درخواست وام با مراجعه به اپلیکیشن آی کپ (جهت برآورد تسهیلات، تایید اعتبار و اخذ سفته الکترونیکی) و سپس اینترنتی بانک رسالت (ثبت درخواست نهایی) به صورت آنلاین انجام می شود.

متقاضی برای دریافت وام از الحسنه رسالت ابتدا باید اعتبارسنجی سود را تکمیل کند.

در صورت دریافت امتیاز اعتباری حق بیمه، ارائه ضامن و ارائه سفته الکترونیکی الزامی نیست. هر کسی که رتبه اعتباری کاملاً رضایت بخشی دارد، فقط باید یک سفته الکترونیکی ارائه کند. حتی اگر رتبه اعتباری مربوطه به شما اعطا شود، باید خودتان سفته الکترونیکی بگیرید و ضامن واجد شرایطی برای ضمانت ارائه دهید.

کارمزد وام رسالت 2 درصد بوده و در اولین ماه پس از اعطای آن از حساب متقاضی برداشت می شود. (اقساط وام در ماه های باقیمانده برداشت می شود.)

وام گیرنده نباید سابقه چک های نقدی داشته باشد.

در صورت عدم پرداخت اقساط وام توسط متقاضی، جریمه نقدی در نظر گرفته می شود.

سپرده شما با درخواست و دریافت وام قرض الحسنه رسالت مسدود نمی شود.

شرایط دریافت وام 100 میلیونی دولتی به این افراد

حمید کریمی در خصوص اعطای اعتبار گفت: با هدف تقویت وضعیت معیشتی خانواده ها و رونق اقتصادی 490 متقاضی مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی در شهرستان های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم وام کم بهره دریافت کردند.

وی افزود: متقاضیانی که در این سه شهرستان در منزل مشغول به کار بودند شناسایی و ساماندهی شدند و علاوه بر مجوز فعالیت به هر نفر 100 میلیون تومان وام ارزان قیمت اختصاص یافت.

مدیر میراث فرهنگی شهرستان های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم با اشاره به اینکه مشاغل خانگی به مشاغلی گفته می شود که با سرمایه اندک و بدون نیاز به فضای فیزیکی قابل توجه توسط اعضای خانواده در منازل یا سایر فضاهای محدود اجرا می شود. وی تاکید کرد: افراد شناسایی شده و ساماندهی شده برای پرداخت به بانک های عملیاتی معرفی شده و در حال تکمیل مدارک جهت اخذ تسهیلات بانکی کم بهره هستند.

کریمی بیان کرد: هدف از ایجاد این مشاغل ایجاد درآمد برای افرادی است که به دلایلی از جمله کمبود سرمایه یا ناتوانی در دوری از منزل نتوانسته اند کار کنند.

وی با تاکید بر اینکه کسب مهارت های لازم برای تولید کالاهای مورد نیاز جامعه، سرمایه اندک و پشتکار کافی برای راه اندازی مشاغل خانگی کافی است، تصریح کرد: سال گذشته در حمایت از صنایع دستی و مشاغل کوچک خانگی از تبصره 15 و 16 تا 542 وام کم بهره با سود 4 درصد اعطا شد.

مدیر میراث فرهنگی شهرستان های جنوب غرب استان تهران در خاتمه تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب و حمایت از اقشار کم درآمد به ویژه بانوان می توان مشاغل خانگی را گسترش داد و به افزایش اشتغال و تقویت معیشت خانواده و رونق اقتصادی کمک کرد. راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در هر یک از شهرهای اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم در کمترین زمان ممکن.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا