اخبار خودرواخبار روز

ثبت نام ایران خودرو خارج از سامانه یکپارچه/تحویل آبان و آذر 1402/ جدول

به گزارش پی ام آپ به نقل از اقتصاد آنلاین، اطلاعیه جدیدترین فروش فلش ایران خودرو منتشر شد. متقاضیان و نمایندگی های عادی می توانند بدون نیاز به ثبت نام در سامانه یکپارچه در رجیستری جدید ایران خودرو شرکت کنند. تاریخ تحویل خودروی پیشنهادی نیز آبان و آذر 1402 اعلام شده است.

فروش فوری ایران خودرو مربوط به فوتون تونلند دیزل صفر 1402 می باشد برای این محصول قیمت کارخانه ایران خودرو در نظر گرفته شده است. تاریخ تحویل ایران خودرو در این طرح  آبان و آذر است.

تکمیل مراحل ثبت نام تنها با مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی https://esale.ikco.ir/ امکان پذیر است، در صورتی که متقاضیان پرداخت را از طریق سایت دیگری انجام دهند، ایران خودرو مسئولیتی نخواهد داشت.

ثبت نام ایران خودرو خارج از سامانه یکپارچه/تحویل آبان و آذر 1402/ جدول

ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق سایت شرکت و اینترنتی انجام می شود و متقاضی موظف است با انتخاب نمایندگانی از محل سکونت خود نسبت به ثبت سفارش اقدام نماید.

لازم است پیش پرداخت اولیه نقدی روی کارت بانکی دارنده قرارداد سپرده و چک های مدت اتمام مالی نیز متعلق به دارنده قرارداد باشد.

در صورت ثبت نام برای فروش فوری ایران خودرو و عدم رعایت شرایط فوق در هنگام انصراف از قرارداد، متقاضی امکان ثبت نام در هیچ یک از طرح های فروش این شرکت در سال 1402 را نخواهد داشت و طبق مقررات شرکت، پیش پرداخت ظرف بیست روز به حساب شما بازگردانده می شود.

برای هر نوع خودرو، هر فرد (با کد ملی مشخص و بالای 18 سال) فقط می تواند در یک دستگاه ثبت نام کند. ضمناً ثبت نام برای افرادی مجاز است که در یک سال گذشته (از تاریخ 07/02/1301) تاکنون هیچ نوع کامیونی از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری نکرده باشند.

زمان ثبت نام ایران خودرو مرداد 1402 روز دوشنبه سوم مهر ساعت 10 صبح شروع خواهد شد. مدت پرداخت ایران خودرو تا تکمیل ظرفیت اعلام شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا