اخبار روز

ثبت نام 4 میلیون نفر در طرح ملی نهضت مسکن


به گزارش پی ام آپ، ارسلان مالکی در جلسه هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به موضوع شهرک سازی، گفت: شهرک سازی یکی از وظایفی است که اخیرا بر عهده این سازمان گذاشته شده است و تحقق آن نیازمند جهاد است. کار کردن

وی ائتلاف با بانک ها و بخش خصوصی، ایجاد شهرک های صنعتی و واگذاری زمین و مسکن بر اساس قانون جوانان جمعیت را از دیگر موضوعات مهم این سازمان برشمرد و افزود: اینها مواردی است که باید به آن توجه شود. در دوره جدید کار سازمان با تلاش مضاعف و کار 24 ساعته پیشرفت کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از ثبت نام نزدیک به 4 میلیون نفر در سراسر کشور در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد نیازمند مسکن هستند. بنابراین برای خدمت به نیاز این افراد باید خالصانه و با بیشترین جدیت، سرعت و قدرت به انجام ماموریت های خود بپردازیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: مطالبه عمومی و انتظارات دولت و مجلس از سازمان ملی زمین و مسکن انتظارات بحقی است که باید عملی شود.

همدلی در انجام وظایف، پرهیز از حاشیه سازی، مسئولیت پذیری و مشارکت در حل مشکلات و موانع ضمن انعطاف از دیگر مواردی بود که معاون وزیر راه و شهرسازی بر آن تاکید کرد.

ملکی با تشریح اهمیت پیگیری موضوعات تا حصول نتیجه مطلوب، گفت: وظیفه ما یک ستاد درست است اما مدیران باید با ادارات کل راه و شهرسازی استان ها ارتباط نزدیک داشته باشند. تا آنها را به درستی کار کنند.

وی ادامه داد: باید در نظر داشته باشید که ماموریت های استانی باید به نتیجه ملموس برسند و بر اساس حل یک مشکل اساسی باشد.

رئیس هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به کارکردهای تخصصی نمایندگی متبوع خود بر اهمیت گزارش عملکرد دفاتر مختلف این سازمان تاکید کرد و اعلام کرد: کارهای زیادی در حال انجام است. سازمان ملی زمین و مسکن که می تواند به صورت عمومی تبلیغ شود و به ایجاد و تقویت حس امید در جامعه کمک می کند.

ملکی درباره اهمیت طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: فشار کاری در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به حدی است که کم کاری یا ممانعت در انجام کار، خود به خود باعث می شود که آن فرد از مسیر خارج شود. و باید بدانیم که هیچ تاخیر و زمان کمی برای انجام تکالیف وجود ندارد.

جلسه هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن به منظور هماهنگی دفاتر مختلف این نمایندگی و تعیین اولویت ها و برنامه های مدیران به صورت دوره ای تشکیل می شود و هر یک از مدیران این آژانس گزارش عملکرد و ارائه می کنند. برنامه آینده حوزه مربوطه


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا