اخبار ورزشی

تیم ملی هندبال بانوان ایران با پیروزی قاطع مقابل هنگ کنگ! /تیم ملی ایران به نیمه نهایی مسابقات جوانان آسیا صعود کرد!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم ملی هندبال بانوان ایران امروز جمعه 16 تیرماه در چارچوب رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به مصاف هنگ کنگ رفت. در این دیدار شاگردان اکبرآبادی با نتیجه 45 بر 16 مقابل هنگ کنگ پیروز شدند.

قزاقستان که امروز 34 بر 28 ازبکستان را شکست داد حریف بعدی ایران است. برنده بازی ایران و قزاقستان با کسب عنوان پنجمی آسیا، سهمیه حضور در مسابقات جهانی را به دست می آورد.

لازم به ذکر است دیدار ایران و قزاقستان فردا شنبه 17 تیرماه از ساعت 11:30 به وقت ایران آغاز می شود. مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از 9 تا 18 تیرماه به میزبانی هنگ کنگ برگزار می شود. در این مسابقات تیم ها در دو گروه در مرحله مقدماتی به مصاف هم رفتند که در نهایت کره جنوبی، چین تایپه، چین و ژاپن به نیمه نهایی راه یافتند.

در ادامه دیدارهای این روز مرحله نیمه نهایی بین تیم های کره جنوبی، چین تایپه، چین و ژاپن برگزار می شود. در این روز هند با برتری 51 بر 10 مقابل کویت در رده نهم قرار گرفت. در رده بندی نهایی هند نهم و کویت دهم شد.

پنج تیم برتر این رقابت ها به مسابقات جهانی مقدونیه شمالی راه خواهند یافت. تیم ملی نوجوانان دختر ایران در دور قبلی مسابقات به مقام دوم دست یافت و به مسابقات جهانی راه یافت.

فاطمه مریخ، الناز یارمحمد توسکی، مائده عشاق، آرزو بهمئی، سعیده غضنفری، صبا زنگنه، نگین رحمانی، هانیه شاه‌ویسی، نسترن فراهانی، راحله اعتمادی‌پور، الهه نیکان، زهرا فتوتی، آسمان بدوی، هستی دخایی، آسنا شجاعی، زهرا افشاری و محدثه شبانی کوهبانانی 17 ملی پوش ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند.

همچنین مریم رضائیان به عنوان سرپرست، غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیر فنی، فاطمه محمد خانی و سیده مریم فخری به عنوان مربی و مهدیه کنگرانی فراهانی به عنوان همکاران فیزیوتراپیست کارکنان فنی شکل میدهند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا