اخبار ورزشی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با دو بازیکن جدید به ترکیه رفت! /آماده‌سازی تیم سپاهان برای فصل آینده، اردوی پیش فصل خود را آغاز کرد!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از بازگشت اعضای کادرفنی فعالیت خود را آغاز کرد. نقل و انتقالات وی با به خدمت گرفتن دو بازیکن جدید و تمدید قرارداد با پیام فراسیم، چهارشنبه هفته گذشته آماده سازی خود را در زمین باغ فردوس برای فصل آینده آغاز کرد.

دانش آموزان ژوزه مورایس آنها بعد از سه چهار جلسه تمرینی در اصفهان، ظهر امروز طبق برنامه از پیش تعیین شده راهی ترکیه شدند تا مرحله دوم اردو و تمرینات تدارکاتی را در این کشور دنبال کنند و همچنین چند بازی دوستانه با تیم های قطر، ترکیه و امارات انجام دهند.

مسئولان باشگاه سپاهان فصل گذشته ترکیه را برای اردوی پیش فصل انتخاب کرده بودند و این کشور را بهترین گزینه برای فصل پیش رو هم می دانستند. طبق برخی اخبار قرار است سپاهان در این هفته چند بازیکن جدید به خدمت بگیرد و آنها به تمرینات طلایی پوشان در ترکیه بپیوندید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا