اخبار ورزشی

تیم باکیفیت آخرین رقیب ما در ترکیه است/ شنبه به ایران برمی گردیم

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از 20 تیرماه در اردوی ترکیه حضور دارد و علاوه بر برگزاری تمرینات مختلف در 9 روز گذشته، سه بازی دوستانه نیز مقابل حریفان خود انجام داده است. شاگردان ژوزه مورائیس خود را برای بیست و دومین دوره لیگ برتر آماده می کنند تا در اولین بازی به مصاف تراکتورسازی تبریز بروند.

به همین دلیل مهدی سلیمی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار پی ام آپ در خصوص آخرین وضعیت طلایی پوشان زاینده رود گفت: شرایط تیم در حال حاضر به جز یکی دو مصدومیت بسیار جزئی بسیار خوب است. همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و روند تمرینی ما در اردو عالی است. ضمن اینکه در این اردو کاملا طبق برنامه پیش رفته ایم و به اهدافی که می خواستیم رسیده ایم.

وی همچنین به بازی بعدی سپاهان در ترکیه و زمان بازگشت شاگردان مورایس به اصفهان اشاره کرد و افزود: آخرین بازی تدارکاتی ما روز جمعه مقابل تیمی با کیفیت خواهد بود و پس از پایان اردو روز شنبه به ایران برمی گردیم. تموم شد برای ادامه تمرین، تا شروع فصل جدید در اصفهان ادامه بدیم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا