اخبار روزاخبار روز سینما جهان

“تیلور سوییفت” مهربانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت!/ دختر کوبی برایانت در آغوش تیلور سوییفت!

لحطلت احساسی‌ای که تیلور سوئیفت در ورزشگاه ایجاد کرد؛ او دختر و همسر کوبی برایانت را در آغوش گرفت.

طرفداران تیلور سوئیفت در طول این هفته به استادیوم سوفی در لس‌آنجلس جمع شدند و این رویداد برای خانواده برایانت معنی خاصی داشت. ونسا برایانت، همسر اسطوره NBA، دو دخترش را به کنسرت همراه کرده و به یاد همسر و دخترشان، “جیجی” که در حادثه سقوط هلیکوپتر در سال ۲۰۲۰ جان خود را از دست دادند، بودند.

ونسا یک ژاکت جین سفارشی که تصویر همسرش و تیلور سوئیفت را در کنار هم نمایش می‌داد، پوشید. این تصویر در سال ۲۰۱۵ گرفته شده بود، زمانی که برایانت بنری را به سوئیفت تقدیم کرده بود تا این رکورد بیشترین فروش در مرکز استیپلز را به دست آورد. برایانت به خاطر بازی‌های خانگی خود که در مرکز استیپلز برگزار می‌شد، این مرکز را به خوبی می‌شناخت.

روی ژاکت ونسا، قسمتی از ترانه تیلور سوئیفت با عبارت “بگو که من را به یاد می‌آوری” نوشته شده بود. او همچنین دستبندی به دست داشت که نام اعضای خانواده‌اش روی آن بنوشته شده بود. طرفداران سوئیفت معمولاً در کنسرتهای او از دستبندهای ساخت دست استفاده می‌کنند و آنها را با سایر حاضرین در کنسرت تعویض می‌کنند.

ونسا و کوبی سه دختر دیگر دارند: ناتالیا که اکنون ۲۰ ساله است، بیانکا که ۶ ساله است و کاپری که اکنون ۳ سال دارد. بیانکا در کنسرت با سورپرایزی روبرو شد که اکثر طرفداران سوئیفت آرزوی آن را دارند، سوئیفت نزد او رفت و محکم در آغوشش گرفت. ونسا تصاویر را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و خطاب به تیلور سوئیفت نوشت: ما دوستت داریم.

به نظر می‌رسد که دختران برایانت طرفداران صمیمی تیلور سوئیفت هستند. ونسا همچنین ویدیویی منتشر کرد که نشان می‌دهد ناتالیا در سن ۱۳ سالگی، قبل از درگذشتش، آهنگ تیلور سوئیفت را با جیجی خوانده است.

کوبی و جیجی در همراه هفت نفر دیگری بودند که در حال سفر به محلی برای برگزاری بازی بسکتبال بودند. متأسفانه در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰، هلیکوپتر آنها در تپه‌های کالاباساس کالیفرنیا سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان خود را از دست دادند. بعد از این حادثه تلخ، مراسم یادبودی در مرکز استیپلز برگزار شد تا به یاد ستاره بسکتبال و تمامی قربانیان این تراژدی باشیم.

"تیلور سوییفت" مهربانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت!/ دختر کوبی برایانت در آغوش تیلور سوییفت!

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا